اخبار عرضه اولیه

زمان عرضه سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد

مطابق با اخبار منتشر شده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در دی ماه  امسال آخرین مرحله ورود به بازار سرمایه انجام خواهد شد و کل مستندات مورد نیاز مربوط به دارایی‌های آنها از جمله اسناد قطعی ورزشگاه‌های مرغوبکار، کمپ حجازی بنام استقلال و درفشی فر و شهدای گمنام بنام پرسپولیس که با حمایت دولت قطعی و صادر شده برای ارائه به شورای پذیرش بازار سرمایه آماده گردیده است.

و به گفته عضو هیات رئیسه مجلس اساسنامه باشگاه استقلال طبق دستورالعمل اعلامی سازمان بورس تصویب شده و بزودی سهام دو باشگاه به هواداران و مردم عرضه اولیه می شود. از سوی دیگر فرهاد دژپسند و زیر اقتصاد از عرضه سهام استقلال پرسپولیس در دهه فجر خبر داد.

آخرین اخبار بورسی:

پیش بینی بازار بورس فردا 7 دی ماه 99

چرا سهم های کوچک مورد توجه سرمایه گذران قرار گرفته است؟

زمان عرضه سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، احمد فراهانی در خصوص مراحل واگذاری باشگاه استقلال در توییتر اعلام کرد: امروز در جلسه هیأت واگذاری اصل 44، اساسنامه باشگاه استقلال تهران طبق درقالب اعلامی سازمان بورس تصویب شد تا به زودی همراه با باشگاه پرسپولیس در بورس به هواداران و مردم واگذار شود.

بنابراین گزارش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به تازگی وعده داده با انتظار به سرانجام رسیدن مراحل پایانی دو باشگاه توسط اعضای هیات مدیره و مدیران تا پیش از پایان سال، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد بازار سرمایه شوند.

به گزارش بورس فردا و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امروز آخرین گزارش‌های حسابرسی استقلال و پرسپولیس برای مجمع دو باشگاه و ورود به شورای پذیرش بورس آماده و ارائه شد.

روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس که از دو سال گذشته با تلاش و برنامه ریزی وزیر و تیم مدیریتی وزارت ورزش و جوانان و همراهی سازمان خصوصی سازی وسازمان بورس و ستاد عالی واگذاری شرکت‌های دولتی و تاکیدات رئیس جمهور آغاز شده بود، اکنون به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

بر اساس این گزارش، حسابرسی شفاف، دقیق هم اکنون آماده است و ظرف روزهای آینده در مجامع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آخرین مرحله ورود به بازار سرمایه در دیماه امسال انجام می‌شود و کل مستندات مورد نیاز مربوط به دارایی‌های آنها از جمله اسناد قطعی ورزشگاه‌های مرغوبکار، کمپ حجازی بنام استقلال و درفشی فر و شهدای گمنام بنام پرسپولیس که با حمایت دولت قطعی و صادر شده برای ارائه به شورای پذیرش بازار سرمایه آماده گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا