اخبار عرضه اولیه

نقدینگی لازم برای خرید عرضه اولیه زر ماکارون (غزر) چقدر است؟

عرضه اولیه زر ماکارون در بورس با نماد غزر که پنجمین عرضه اولیه سال 99 می باشد در روز چهارشنبه 7 خرداد 99 قطعی شد و طبق اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان بورس در خصوص جزئیات عرضه اولیه غزر، برای خرید عرضه اولیه زر ماکارون حدود 232 هزار تومان پول لازم است.

در روز چهارشنبه همچنین شاهد یک عرضه اولیه فرابورسی با نام آریا نیز خواهیم بود. قیمت هر سهم زر ماکارون 43000 تا 45500 ریال کشف قیمت خواهد شد. برای مشاهده جزئیات عرضه اولیه زر ماکارون ادامه مطلب را بخوانید:

جزئیات عرضه اولیه زر ماکارون (غزر) 

  • زمان قطعی عرضه: 

چهارشنبه 7 خرداد 99

  • محدوده قیمتی:

۴۳۰۰۰ تا ۴۵۵۰۰ ریال

  • به هر شخص چند سهم زر ماکارون می رسد؟

سهمیه هر نفر ۱۵۰ سهم خواهد بود.

  • نقدینگی لازم برای خرید عرضه اولیه زر ماکارون:

در صورت تخصیص همه 150 سهم به هر شخص مبلغ ۶۸۵ هزار تومان نقدینگی لازم است اما با توجه به ثبت رکورد مشارکت در عرضه اولیه پیزد پیش بینی می شود به هر کد بورسی حداکثر ۵۱ سهم اختصاص داده شود که معادل ۲۳۲ هزار تومان نقدینگی لازم خواهد داشت.

شرکت صنعتی زر ماکارون که پانصدو سی و هشتمین شرکت پذیرفته شده در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی غیر قندی در بورس می باشد در روز چهارشنبه، ۱۹۲ میلیون سهم (معادل ۱۲ درصد کل سهام) خود را با نماد «غزر» عرضه خواهد کرد. از میان این ۱۹۲ میلیون سهم، ۱۶۰ میلیون به عموم عرضه می‌شود و ۳۲ میلیون سهم دیگر به صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاص می‌یابد.

در زیر می توانید اطلاعیه جزئیات کامل عرضه اولیه زر ماکارون (غزر) منتشر شده توسط سازمان بورس را بخوانید:

نقدینگی لازم برای خرید عرضه اولیه زر ماکارون چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا