اخبار مهم بورس و اقتصادپیشنهاد سردبیر

سود سهام عدالت تا پایان سال واریز میشود

به تازگی رئیس هیئت مدیریت شرکت تعاونی سهام عدالت کشور از واریز سود های سهام عدالت تا پایان سال خبر داده است. در ادامه میتوانید خبر کامل واریز سود های سهام عدالت را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

زمان پرداخت سودهای سهام عدالت مشخص شد

عسگر توکلی رئیس هیئت مدیریت شرکت تعاونی سهام عدالت کشور در آخرین گفتگوهای اعلام کرد سود سهام عدالت سهامداران تحت پوشش کمیته امداد و افراد عادی تا پایان اسفند ماه پرداخت میشود.

وی در ادامه افزود این سود برای سهامداران تحت پوشش کمیته امداد دو میلیون تومان و برای افراد عادی یک میلیون تومان خواهد بود.

توکلی در خصوص اعطای سهام عدالت به جاماندگان اظهار کرد احتمالاً این واگذاری تا پایان سال انجام خواهد گرفت و جاماندگان نیازی به ثبت نام ندارند و مشمولان این سهام توسط دولت مشخص شده و می توانند آن را دریافت نمایند.

وی در ادامه گفت از آنجایی که لیست واجدین شرایط در سازمان بهزیستی کشور وجود دارد این سازمان لیست این افراد را در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار می‌دهد و بعد از انجام کارهای قانونی و اداری ، سهام عدالت برای این افراد برقرار می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد حدود ۲۰ میلیون جامانده از سهام عدالت وجود دارد و این افراد برای ثبت نام به هیچ جایی مراجعه نکرده و هیچ مدرک و هزینه ای پرداخت نکنند.

با اینکه قرار بود سود سهام عدالت تا پایان شهریور ماه به سهامداران پرداخت گردد اما این کار عملی نشد و بر اساس گفتگوهای توکلی این سود تا پایان سال جاری پرداخت میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا