اخبار مهم بورس و اقتصادپیشنهاد سردبیر

زمان پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد

اکبر حیدری سخنگوی کانون سهام عدالت خبر از مرحله دوم واریز سود سهام عدالت داده است که در ادامه می توانید جزئیات بیشتر آن را بخوانید:

واریز سود سهام عدالت

در چند ماه اخیر سخنگوی کانون سهام عدالت اعلام کرد پرداخت سود این سهام برای سهامداران در دو نوبت واریز می گردد.
مرحله اول سود این سهام در شب یلدا برای سهامداران واریز گردید و حال در آخرین خبرها سخنگوی کانون سهام عدالت اعلام کرد مرحله دوم این سود تا پایان سال و یا اوایل سال آینده پرداخت خواهد شد.
در حال حاضر حدود ۴۹ میلیون نفر دارنده سهام عدالت می باشد و از آنجایی که بسیاری از دهک‌های کم‌درآمد جامعه در خصوص عدم اختصاص این سهام به آنها اعتراض داشتند قول و قرارهای زیادی از سوی نمایندگان مجلس در جهت تخصیص سهام عدالت به آنها داده شد.
اکبر حیدری در این خصوص گفت در این که در دهک‌های پایین درآمدی افرادی مشمول دریافت سهام عدالت بودند اما از دریافت آن جا مانده اند شکی نیست اما آمار دقیق این افراد باید توسط دستگاه‌های مسئول شناسایی و اعلام گردد.
وی در ادامه گفت در حال حاضر در حال انجام تمهیداتی در خصوص اعطای سهام عدالت به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد می‌باشیم.
حیدری در ادامه گفت با شناسایی این افراد قرار بر اختصاص ۱۰ میلیون تومان سهام به این دسته افراد گردیده است به گونه ای که این افراد حق واگذاری سهام خود را تا ۱۰ سال آینده نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا