اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

انتشار خبر عرضه سکه در مرکز مبادله ارز و طلا هم نتوانست ترمز افزایش قیمت سکه را بکشد به گونه ای که قطعات سکه امروز هم با روند افزایشی همراه شده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

افزایش قیمت سکه

با اینکه قیمت سکه در روز گذشته به مقدار کمی کاهش پیدا کرده بود اما امروز به دنبال افزایش قیمت دلار قیمت سکه نیز افزایش یافت.
اما نکته قابل توجهی از این می باشد که قیمت ربع سکه بر خلاف دیگر قطعات سکه با روند کاهشی همراه گردید که بسیاری از افراد علت این امر را انتشار خبر عرضه ربع سکه در مرکز مبادله طلا و سکه می‌دانند.
امیر هامونی مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا در در اواسط این هفته اعلام کرد به منظور کاهش قیمت سکه از هفته آینده ۳۰۰ هزار قطعه سکه در مرکز مبادله ارز و طلا عرضه خواهد شد.
انتشار این خبر در روز گذشته باعث کاهش قیمت تمامی قطعات سکه شد؛ اما امروز به جز ربع سکه، سایر قطعات سکه با روند افزایشی همراه شد.
امروز در سومین روز از اسفندماه سال ۱۴۰۱، قیمت سکه امامی نسبت به روز گذشته ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافت و به قله ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
سکه بهار آزادی نیز با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی در محدوده ۲۷ میلیون و دویست و نود و شش هزار تومان معامله گردید.

نیم سکه نیز نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان گران شد و به قیمت ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
برخلاف سکه تمام و نیم سکه، ربع سکه امروز ۳۵۰ هزار تومان کاهش یافت و به کانال ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بازگشت.

افزایش قیمت طلا

قیمت طلا امروز همانند قطعات سکه با روند افزایشی همراه شد به گونه ای هر مثقال طلا با افزایش ۳۷۵ هزار تومانی به ده میلیون و سیصد و نود و نه هزار تومان رسید.
هر گرم طلا نیز امروز ۸۷ هزار تومان افزایش یافت و در محدوده ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ایستاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا