اخبار مهم اقتصادیاطلاعیه ها

زمان ثبت نام برای مزایده خودروهای خارجی تمدید شد

بر اساس اظهارات سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مدت‌زمان شرکت در مزایده خودروهای رسوبی وارداتی که تا ۱۲ مهرماه بود تمدید شد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

ثبت نام بیست هزار نفر در سامانه مزایده خودروهای خارجی

مزایده خودروهای رسوبی وارداتی از روز هفتم مهرماه آغاز گردید و تا ۱۲ مهر ماه ادامه داشت. حال در تازه ترین خبرها صاحب حجتی سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد مدت زمان این موضوع زایده تا ساعت ۲۴ امروز ۱۴ مهرماه تمدید گردید.

در این مزایده حدود ۱۰۶۲ خودرو خارجی رسوب شده در گمرک، عرضه گردید و جلسه رمزگشایی از قیمت های پیشنهادی این خودروها در ۱۶ مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار می گردد.

حجتی در خصوص استقبال مردم از این مزایده گفت تاکنون بیش از ۴۰ هزار بازدید از این سایت صورت گرفته و حدود ۲۰ هزار نفر ثبت نام جدید در این سامانه داشته‌اند.

وی در ادامه گفت خودروهای عرضه شده در ۹ استان که شامل استان‌های هرمزگان تهران فارس آذربایجان شرقی بوشهر خوزستان قم و مازندران می باشد،قرار دارند و امکان بازدید حضوری برای متقاضیان فراهم می باشد.

متقاضیان می توانند به منظور شرکت در این مزایده پس از دریافت توکن با ورود به سامانه مزایده و انتخاب نقش مزایده گر اموال تملیکی پیشنهاد خود را ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا