اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

کرایه تاکسی ها در ساعات پیک ترافیک ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد

امیر علیپور در تازه ترین خبر ها اعلام کرد تاکسی داران می توانند در زمان های پیک ترافیک کرایه خود را تا حدود ۳۰ درصد افزایش دهند که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی

به تازگی امیر علیپور رئیس مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد بعد از تحقیقات و بررسی های زیاد به منظور حمایت از تاکسی داران و جذاب کردن سفر برای رانندگان و مسافران قرار بر شناور کردن نرخ کرایه در زمان پیک شد.

وی گفت بر اساس این مجوز تاکسی داران می توانند در ساعات پیک ترافیک تا ۳۰ درصد نرخ کرایه تاکسی را افزایش دهند.

علیپور در ادامه اظهار کرد در زمانهای پیک ترافیک بسیاری از رانندگان تاکسی به دلیل ترافیک شدید به فعالیت ترغیبی نداشتند و به همین دلیل به منظور افزایش تعداد تاکسی ها مجوز شناور شدن نرخ کرایه ها در زمان ترافیک صادر شد.

رئیس منطقه مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی اظهار کرد معمولاً در زمان های پیک ترافیک قیمت تاکسی های اینترنتی افزایش پیدا میکند اما به دلیل اینکه درآمد تاکسی های معمولی با هیچ گونه افزایش قیمتی همراه نبود رانندگان تمایلی به کار در این ساعات نداشتند.

وی در ادامه گفت در نهایت با بررسی های مختلف انجام شده و با مجوز شورای شهر مسئله شناور کردن نرخ کرایه های تاکسی را در دستور کار خود قرار دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا