اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

زمان سومین مرحله ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد

منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت معدن و تجارت اعلام کرد به دلیل ایجاد شفافیت در عرضه خودرو به بازار در هفته جاری شاهد سومین دوره برگزاری عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

برگزاری سومین مرحله قرعه کشی خودرو

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت معدن و تجارت از برگزاری سومین دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو طی هفته جاری خبر داد.

او در ادامه گفت از مزایای عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو می‌توان به افزایش تنوع و حق انتخاب برای مصرف کنندگان، افزایش امکان دسترسی مصرف کنندگان به خودرو، تخصیص عادلانه خودرو و ایجاد شفافیت و رویه واحد در عرضه برای همه خودروسازان اشاره کرد.

دستور رئیس جمهوری برای عرضه خودرو

منطقی گفت پیرو دستور رئیس جمهور در خصوص شفاف سازی فرآیند عرضه و تخصیص خودرو به مردم سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تحت نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان آغاز به کار کرد.

دو دوره قبلی عرضه خودرو در تاریخ های ۲۷ اردیبهشت ماه و ۲۵ تیر ماه برگزار گردیده بود و حال در هفته جاری شاهد برگزاری سومین مرحله قرعه کشی سامانه تخصیص خودرو خواهیم بود.

منوچهر منطقی در ادامه گفت دو شرکت بزرگ خودروساز کشور از ابتدای سال تا دوم شهریورماه اقدام به تولید ۳۵۷هزار و ۳۷۷ دستگاه خودروی سبک نموده اند که این رقم نسبت به سال گذشته رشد ۲۸۳ درصدی را داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا