اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

ثبت رکورد جدید در قیمت سکه

افزایش نرخ دلار و اونس طلای جهانی منجر به ثبت رکوردهای تاریخی در قیمت سکه گردیده است که در ادامه می‌توانید خبر کامل آن را بخوانید:

جزئیات قیمت طلا و سکه

به دنبال افزایش قیمت دلار قیمت طلا و سکه نیز با روند صعودی همراه شدن به گونه ای که در روز گذشته قیمت های جدیدی را ثبت کردند.
افزایش قیمت سکه باعث شد که قیمت سکه امامی به محدوده ۲۵ میلیون تومان نزدیک گردد که این خود ثبت قیمت عجیبی در تاریخ معاملات این فلز گرانبها می باشد.
علاوه بر این بسیاری از افراد افزایش قیمت انس جهانی طلا را یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر افزایش قیمت سکه و طلا می دانند به گونه ای که باید گفت در حال حاضر قیمت اونس جهانی طلا در محدوده ۱.۹۲۶.۲۲ می باشد.
این در حالی میباشد که حتی عرضه ربع سکه در بورس کالا نتوانست هیچ تغییری در روند افزایش قیمت سکه ایجاد نماید.
در حال حاضر باید گفت قیمت سکه در یک ماه اخیر ۲۹ درصد رشد داشته است به گونه ای که باید گفت قیمت آن در حالی که در دی ماه در محدوده ۱۸ میلیون و ۱۱۷ هزار تومان بود حال به ۲۴ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان رسیده است.
در حالیکه تا لحظه نگارش این متن قیمت سکه امامی بیست و چهار میلیون و پانصد و چهل و شش هزار تومان گزارش شده است سکه بهار آزادی با افزایش یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته همراه گردیده و قیمت آن به ۲۳ میلیون و ۱۹۸ هزار تومان رسیده است.
همچنین قیمت نیم سکه تا به این لحظه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه ده میلیون تومان گزارش شده است.
علاوه بر موارد گفته شده قیمت هر مثقال طلا نسبت به روز گذشته با افزایش ۱۲۵ هزار تومانی همراه شده است به گونه ای که می توان گفت قیمت آن به کانال هشت میلیون و نهصد و بیست و هشت هزار تومان وارد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا