اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

آغاز فروش فوق العاده سایپا ۱۵۱ از امروز

شرکت خودروسازی سایپا از امروز یکی از محصولات خود را در قالب طرح فروش فوق العاده عرضه خواهد کرد که در ادامه می توانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

فروش فوق العاده سایپا آغاز شد

بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت خودروسازی سایپا از امروز فروش خودرو سایپا ۱۵۱ خود را در قالب طرح فروش فوق العاده، آغاز خواهد کرد.
نکته قابل توجه در این طرح، این می‌باشد که برخلاف طرح های قبلی نیاز به داشتن حساب وکالتی و واریز وجه از قبل، وجود نخواهد داشت.
گفته می‌شود که این خودرو با مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان عرضه شده و افراد برای ثبت نام آن، نیاز به حساب وکالتی نخواهند داشت.
این در حالی میباشد که قبل تر بر اساس سیاست گذار های خودرویی به منظور شناسایی مشتریان واقعی، طرح ایجاد حساب وکالتی و واریز وجه از قبل اعمال شده بود.
اما در حال حاضر متقاضیان بدون داشتن هیچ گونه حساب وکالتی می‌توانند از ساعت ۱۴ امروز ۲۵ بهمن ماه با مراجعه به سایت اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام برای این خودرو در رنگ سفید اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام وانت پراید

از جمله شروطی که برای ثبت نام در این طرح در نظر گرفته شده است داشتن گواهینامه معتبر و عدم ثبت نام خودرو طی ۴۸ ماه گذشته می باشد.
علاوه بر این، هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام برای یک دستگاه خودرو بوده و افرادی که دارای پلاک فعال انتظامی می باشند؛ امکان ثبت نام در این طرح را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا