اخبار مهم اقتصادیاطلاعیه ها

نرخ دلار مرز ۳۳ هزار تومان را لمس کرد

با توجه به اینکه نرخ دلار در بازار شبانه مرز ۳۳ هزار تومان را لمس کرد باید دید آیا این افزایش قیمت دلار در بازار امروز تداوم دارد یا خیر که در ادامه می‌توانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

طناب کشی در بازار دلار

در حالیکه در روز گذشته هر برگ اسکناس آمریکایی در محدوده ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان بود در معاملات پشت خطی دیشب نرخ دلار مرز ۳۳ هزار تومان را لمس کرد.

بر این اساس بسیاری از معامله‌گران پیش بینی می کنند که با توجه به افزایش قیمت دلار در بازار شبانه احتمال افزایش قیمت آن در روز دوشنبه ۹ آبان ماه وجود دارد.

در هفته های گذشته نیز بازیگران ارزی در پی افزایش قیمت دلار بودند که بازار ساز با تزریق ارزه توانست نرخ ارز را در بازار کنترل نماید.

تحلیلگران معتقدند اوضاع ناآرام کشور و حمله تروریستی اخیر در شیراز باعث گردیده که بسیاری از معامله‌گران خریدهای ارز و سکه خود را بیشتر کنند.

در حال حاضر نرخ برابری درهم به دلار بالای ۳۳ هزار تومان قرار دارد و از همین رو انتظار می رود که نرخ دلار روند صعودی داشته باشد.

با این حال فعالان بازار سرمایه معتقدند که احتمال مقابله بازارساز با معامله‌گران همچنان وجود دارد و ممکن است نرخ دلار در بازار امروز با اندکی نوسان همراه گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا