فراتر از خبر

واکنش سوسن پرور به خودکشی زهره فکورصبور

خبر خودکشی زهره فکور صبور، علاوه بر اینکه اما و اگرهای فراوانی را در ذهن مخاطبان به وجود آورد، باعث ناراحتی بسیاری از چهره ها و طرفداران این هنرمند مردمی شده است. یکی از این چهره ها سوسن پرور بوده است که در ادامه به واکنش او پرداختیم.

واکنش سوسن پرور به خودکشی زهره فکورصبور

به گزارش بورس فردا، سوسن پرور در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: زهره جان فکور صبور عزیزم که هرگز ندیدمت همین دیروز چه برتو گذشت که مرهمت شد صد قرص آرام بخش ؟ زهره جانم من این روزها با کرونا کلنجار می روم و دو شب سخت را گذراندم و گمان می کردم نمیمانم اما ماندم ‌. تمام لحظاتی که ترس رفتن بر من غالب شده بود دیدم چقدر این زندگی بی سامانم را دوست دارم و نمی خواهم ترکش کنم . شاید خنده دار باشد ولی توی آن حال به جورابهای نو و پا نخورده ام فکر کردم و دلم خواست فرصتی داشته باشم تا همه آنها را بپوشم.
زهره جانم نمی دانم بر تو چه گذشت که چشمان منتظر مادرت را جا گذاشتی و رفیق صد قرص آرام بخش شدی و رفتی که آرام شوی . اما می دانم در این رفتن تو سهمی دارم بابت آن سهم مرا ببخش . حتما جایی چرخه مهربانی را قطع کردم که باعث شده دنیایت از مهر خالی شود . حتما جایی از سر خشم فریادی کشیدم که دیگر تاب شنیدن صدای این دنیا را نداشتی حتما جایی تلخی کردم که دنیایت را تلخی پر کرد و خواستی که بروی. زهره جانم ما همه به هم وصلیم و حتما من جایی کج رفتم که تو از رفتن باز ایستادی . من را ببخش دختر مهربان. ببخش که نتوانستم دنیا را به اندازه خودم زیباتر کنم. ببخش که نتوانستم جلوی رفتنت را بگیرم. ببخش که یکی از آن صد قرصی که دیروز خوردی من بودمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا