سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان انتخاب مفید

شرکت سبدگردان انتخاب مفید

در این مقاله قصد داریم تا به صورت مختصر و مفید به معرفی شرکت سبدگردان انتخاب مفید بپردازیم. البته احتمالا نام این سبدگردان یا شرکت کارگزاری مفید برای شما آشنا باشد. اما معرفی شرکت سبدگردان مفید به خصوص برای آن دسته از افرادی که آشنایی کافی و لازم با شرکت های سبدگردان ندارند، ضروری می باشد.

قبل از این که به معرفی شرکت سبدگردان انتخاب مفید بپردازیم، لازم است تا مقدمه ای در خصوص شرکت های سبدگردان خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. به طور کلی دو روش عمده برای سرمایه گذاری در بازار بورس وجود دارد: روش مستقیم و روش غیر مستقیم. روش مستقیم به این صورت است که شخص خود به مدیریت امور سرمایه گذاری و معاملات خود در بازار بورس می پردازد.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان امید نهایت نگر

اما در روش غیر مستقیم، افراد با یک شرکت سبدگردان عقد قرارداد می کنند، تا شرکت مربوطه به جهت کسب سود و انتفاع بیشتر برای شخص  به مدیریت پرتفوی وی پرداخته و معاملات وی را در بازار بورس و اوراق بهادار مدیریت کنند. البته لازم به ذکر است که روند واگذار کردن مسئولیت سبدگردانی به عهده یک شرکت می بایست با عقد قرارداد رسمی و کتبی و کاملا قانونی انجام شود. البته نکته دیگر که قابل توجه است این است که تنها باید به شرکت های دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اعتماد کنید.

شاید در این میان شرکت هایی وجود داشته باشند که به صورت غیر قانونی و بدون داشتن مجوز مسئولیت سبدگردانی و مدیریت سرمایه شما را در ازای دریافت مبالغی به عهده بگیرند. اما توجه داشته باشید که این کار کاملا غیر قانونی بوده و در صورتی که شرکت مربوطه کلاهبرداری کند و یا هر اتفاق دیگری رخ دهد، دست شما به جایی بند نخواهد بود. لذا اهمیت زیادی دارد که حتما شرکت های مجاز را بشناسید. ما در بورس فردا راهنمای کامل و جامعی در خصوص شرکت های سبدگردان مجاز خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم. در این مقاله به معرفی شرکت سبدگردان انتخاب مفید می پردازیم. همچنین می توانید برای آشنایی با سایر شرکت های سبدگردانی مقالات دیگر را در بورس فردا مطالعه بفرمایید.

معرفی شرکت سبدگردان انتخاب مفید

در خصوص معرفی شرکت سبدگردان انتخاب مفید باید اشاره کنیم که شرکت سبدگردان انتخاب مفید در تاریخ ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ به شماره ثبت ۴۹۴۷۴۰ نزد اداره ثبت شرکت ها با سرمایه پرداخت شده ۱۰۰ میلیارد ریال در قالب شرکت سهامی خاص به ثبت رسیده است. شرکت سبدگردان انتخاب مفید قصد دارد با تکیه بر دانش و تجربه پرسنل خود به عنوان یک نهاد مالی فعال، بازار سرمایه ایران را در رسیدن به هدف آن که همانا پیشرفت و پویایی می باشد، یاری رساند.

شرکت سبدگردان انتخاب مفید خدمات متنوعی در بازار سرمایه به مشتریان خود ارائه می دهد که لازم است به این موارد اشاره کنیم:

  • خدمات سبدگردانی
  • پذيرش سمت در صندوق های سرمایه گذاری
  • مشاوره در زمینه ی اوراق بهادار
  • و غیره.

در خصوص معرفی شرکت سبدگردان انتخاب مفید باید اشاره کنیم که شرکت سبدگردان انتخاب مفید از روش های گوناگون جهت تجزیه و تحلیل و ارزشیابی اوراق بهادار و همچنین پیش بینی روند قیمت یا و عرضه و تقاضای اوراق بهادار استفاده می کنند که می توان آنها را دو دسته اصلی دسته بندی کرد:

  • تجزیه و تحلیل بنیادی
  • تجزیه و تحلیل تکنیکال

تجزیه و تحلیل بنیادی

در این روش اطلاعات موجود در صورت های مالی، گزارش های مربوط به صنعت و عامل های اقتصادی به منظور تعیین ارزش ذاتی اوراق بهادار مورد ارزیابی قرار می گیرد. در اینجا چنانچه ارزش ذاتی با ارزش بازار اوراق بهادار برابر نباشد قیمت گذاری نادرست اتفاق افتاده و براین اساس تصمیمات خرید و فروش مناسب اتخاذ می گردد. در این روش تحلیلگران تلاش می کنند تا با استفاده از عوامل مرتبط با ارزش، تغییرات قیمت آتی سهام را پیش بینی کنند.

تجزیه و تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال یا تحلیل فنی (Technical Analysis) روشی برای پیش ‌بینی قیمت ‌ها در بازار از طریق مطالعه وضعیت گذشته بازار است. در این تحلیل از طریق بررسی تغییرات و نوسان‌ قیمت‌ ها و حجم معاملات و عرضه و تقاضا می‌ توان وضعیت قیمت‌ ها در آینده را پیش‌ بینی کرد. تحلیل تکنیکی (فنی)، با آزمون قیمت‌ های گذشته و حجم مبادلات حرکت ‌های آینده، قیمت را پیش بینی می ‌کند. مبنای این تحلیل ‌ها استفاده از نمودار و رابطه ‌های ریاضی و هندسی متمرکز است تا بدین گونه روند های کوچک و بزرگ بدست آید. در این راستا فرصت ‌های خرید یا فروش از راه برآورد محدوده نوسانات بازار مشخص می ‌شود.

آدرس شرکت سبدگردان انتخاب مفید

در قسمت های قبلی به معرفی شرکت سبدگردان انتخاب مفید پرداختیم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت سبدگردان انتخاب مفید برای ورود به وبسایت رسمی این شرکت اینجا کلیک کنید. همچنین لازم به ذکر است که شرکت سبدگردان انتخاب مفید در آدرس تهران، خیابان آفریقا، بالاتر از چهار راه جهان کودک، نبش دیدار شمالی، پلاک 51 کد پستی: 15189-43318 قرار دارد.

تلفن: 021-81907
فکس: 021-81909

از این که تا پایان مقاله معرفی شرکت سبدگردان انتخاب مفید با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد. برای آشنایی با سایر شرکت های سبدگردان و کارگزاری های مجاز ما را در بورس فردا دنبال کنید.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت کارگزاری مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا