سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد

شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد

امروزه یکی از روش های رایج فعالیت و سرمایه گذاری در بورس، روش غیر مستقیم و ورود از طریق کانال ها و شرکت های رسمی و مجاز سبدگردانی می باشد. این روش مزایای ویژه ای دارد. اما در مقاله به سبدگردان های بدون مجوز و شخصی اعتماد نکنید به یک موضوع مهم در خصوص شرکت های سبدگردانی پرداختیم. این یک هشدار مهم برای افراد تازه کار و غیر حرفه ای در بورس می باشد. که هرگز در چنگ افراد سودجو گرفتار نشوند. اما سوال اصلی اینجا است که سبدگردان های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد بپردازیم. پس در ادامه این مقاله برای آشنایی با شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد بپردازیم. این شرکت دارای مجوز رسمی و تایدیه از سازمان بورس و اوراق بهادار ایران می باشد. بدیهی است که عقد قرارداد با شرکت های غیر مجاز، غیر رسمی و شخصی سبدگردانی عواقبی در پی خواهد داشت. بنابراین پیشنهاد می شود تنها و تنها سبدگردان مورد نظر خود را از لیست سبدگردان های مجاز انتخاب کنید.

همانطور که می دانید، سبدگردان طبق تعریف ارائه شده در قانون بازار اوراق بهادار مصوب سال 1384 مجلس شورای اسلامی، شخصی حقوقی است که در قالب قرار دادی مشخص به منظور کسب انتفاع به خرید و فروش اوراق بهادار برای سرمایه ‌گذار می ‌پردازد. نکته قابل توجه این است که شرکت های سبدگردانی مجاز و سرمایه گذاران و مشتریان هر شرکت از حمایت قانونی برخوردار می باشند. طبق بند های مندرج در قوانین سبدگردانی این شرکت ها محدودیت هایی دارند. طبیعتا شرکت های سبدگردانی غیر مجاز، اهمیتی به قوانین و بندهای مندرج در قانون بورس و اوراق بهادار نمی دهند.

پیشنهاد می شود: معرفی کارگزاری کالای خاورمیانه

معرفی شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد

شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد یکی از شرکت های سبدگردان فعال در بازار بورس می باشد که با کسب مجوز های لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در حال ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. در خصوص معرفی شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد باید اشاره کنیم که شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد با شماره مجوز ۱۲۲/۷۳۴۵۲ مشغول به فعالیت می باشد.

این شرکت از تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۷ شروع به فعالیت کرده و مجوز فعالیت این شرکت تا تاریخ ۱۴۰۴/۰۸/۱۲ اعتبار دارد. لازم به ذکر است که شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد در تاریخ 1392/09/06 و در حوزه سبدگردانی ، تحت شماره 445761 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و شماره ملی 14003739253 شروع به فعالیت نموده و در حال حاضر به بیش از 500 مشتری وفادار در این حوزه خدمات ارائه می نماید.

شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد مفتخر است در بین شرکت های سبد گردان امتیاز قابل قبولی را از نظر سود دهی و قدمت دارا باشد. در خصوص معرفی شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد باید اشاره کنیم که استراتژی اصلی این شرکت سرمایه گذاری پایدار و تلاش برای تحقق پیشرفت وضعیت مالی مشتریان با کسب جایگاه برتر در صنعت مدیریت سرمایه می باشد. با انتخاب این استراتژی از میان طبقه مختلف دارایی ها و با ارائه مشاوره اختصاصی به هر مشتری متناسب با اهداف مالی آنها تلاش می کند تا رشدی پایدار برای ثروت مشتریان خود ایجاد کند.

شرکت سبدگردانی آرمان اقتصاد

شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد خدمات متنوعی در بازار به مشتریان خود ارائه می دهد. لازم است اشاره کنیم که تا کنون تنها 30 شرکت دارای مجوز های مربوطه برای ارائه خدمات سبدگردانی می باشند که شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد یکی از آن ها می باشد. توجه فرمایید ممکن است که در بازار بورس شرکت های زیادی بدون مجوز و به صورت غیر قانونی اقدام به ارائه خدمات سبدگردانی کنند.

اما شما می بایست تنها به شرکت های مجاز و دارای مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اعتماد کنید. برای آشنایی بیشتر با این شرکت سبدگردان می توانید برای ورود به وبسایت رسمی این شرکت اینجا کلی کنید.

شعب شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد

در قسمت قبلی به معرفی شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد پرداختیم. لازم به ذکر است که این شرکت در شهر های مختلفی شعبه و دفتر نمایندگی دارد. در ادامه چندی از مهم ترین و اصلی ترین شعب شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد را ارائه داده ایم. از این که تا انتهای مقاله معرفی شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ردیف حوزه فعالیت نوع شهــر آدرس شمـاره تمـاس مسئول
۱ شعبه کیش استان هرمزگان، شهرستان بندر لنگه، شهر کیش، کیش، برج آنا، طبقه ۴، واحد ۴۳، کد پستی : ۷۹۴۱۷۶۱۸۹۵ ۹۹۹۹۹۹۹۹ محمد رضانژاد
۲ شعبه شیراز استان فارس، شهرستان شیراز، شیراز، بلوار شهید رجایی (فرهنگ شهر)، نبش کوچه ۲۸ ، کد پستی : ۷۱۸۷۹۱۵۸۹۳ ۶۶۶۶۶۶۶۶ فرشاد گلناری اردکانی
۳ شعبه کاشمر استان خراسان رضوی، شهرستان کاشمر، خیابان امام خمینی ۵، ساختمان گلستان، طبقه دوم، کد پستی ۹۶۷۱۶۱۶۸۴۴ ۹۹۹۹۹۹۹۹۹ آقای سیدحسین موسوی

پیشنهاد می شود: لیست سبدگردان های مجاز در بازار بورس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا