آموزش بورسسبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی کارگزاری آراد ایرانیان

مقدمه

همانطور که می دانید یکی از گام های ابتدایی برای ورود به بازار بورس و سرمایه گذاری در آن ثبت نام در یک کارگزاری و یا همان عقد قرارداد با یک شرکت کارگزاری می باشد. به عبارت دیگر هر فردی که قصد سرمایه گذاری در بازار بورس را داشته باشد، می بایست حداقل در یکی از شرکت های مجاز کارگزاری ثبت نام کند. اما شاید ملاک تشخیص مناسب و جامعی برای شناخت کارگزاری های بورس وجود نداشته باشد. بسیاری از افراد تازه وارد به دنبال یک مرجع رایگان و مناسب برای آموزش بورس و رفعه ابهامات خود هستند. به همین دلیل ما در بورس فردا تصمیم گرفتیم تا در مقالاتی ضمن آموزش بورس به معرفی شرکت های کارگزاری بورسی بپرازیم. در ادامه این مقاله به معرفی کارگزاری آراد ایرانیان خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شعب شرکت کارگزاری آراد ایرانیان در ادامه با ما همراه باشید.

کارگزاری

قبل از آغاز سخن و معرفی کارگزاری آراد ایرانیان لازم است تا به مقدمه ای در خصوص شرکت های کارگزاری اشاره کنیم. شرکت های کارگزاری بورس در واقع نمایندگان رسمی و مجاز سازمان بورس و اوراق بهادار هستند که پس از کسب و دریافت مجوز های لازم و تایدیه از سازمان، می توانند خدمات متنوعی از قبیل خدمات کارگزاری ارائه دهند. البته برای هر فعالیتی شرکت مربوطه می بایست مجوز های لازم آن را دریافت کند. پس از دریافت مجوز های مربوطه شرکت می تواند خدمات متنوعی از قبیل خدمات کارگزاری و سبدگردانی و مدیریت پرتفوی به مشتریان خود ارائه دهد. برخی از شرکت های کارگزاری به منظور جلب رضایت مشتریان خود، طرح های تشویقی و تخفیفات ویژه در نظر می گیرند. اما مهم ترین نکته در خصوص شرکت های کارگزاری سابقه و رسمی بودن شرکت می باشد.

تا کنون در حدود 108 شرکت کارگزاری موفق به دریافت مجوز های لازم برای ارئه خدمات کارگزاری در بورس شده اند. بعضی از این شرکت ها در تمام شهر های ایران شعبه و نمایندگی دارند. اما بعضی از آن ها نیز شعب محدود تری داشته و تنها در یک یا چند استان فعالیت دارند. با توجه به آن که کلیه فعالیت های معاملاتی در بورس به واسطه شرکت های کارگزاری انجام می شود، لذا سرمایه گذار بایستی با اطلاعات و دانش کافی در خصوص کارگزاری ها، یک شرکت را انتخاب کند. به همین دلیل تصمیم به معرفی تمام شرکت های کارگزاری بورس گرفتیم. در ادامه این مقاله به معرفی کارگزاری آراد ایرانیان می پردازیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: لیست تمام شرکت های کارگزاری فعال و مجاز در بازار بورس ایران

معرفی کارگزاری آراد ایرانیان

همانطور که گفته شد، شرکت ها برای فعالیت در زمینه ارائه خدمات کارگزاری بایستی نسبت به کسب مجوز ها و تایدیه از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اقدام کنند . در طی فرایند ثبت یک شرکت ، یک شماره ثبت به شرکت مذکور تعلق می گیرید که در واقع حاکی از ثبت شدن شرکت در سازمان بورس و سازمان ثبت شرکت ها می باشد . شرکت کارگزاری آراد ایرانیان یکی از شرکت های فعال و رسمی در بازار بورس ایران است که خدمات متنوعی از خدمات کارگزاری به مشتریان خود ارائه می دهد.

کارگزاری آراد ایرانیان نیز در سال 1373 با شماره ثبت 107076 در تهران به ثبت رسیده است . بنابراین در خصوص معرفی کارگزاری آراد ایرانیان باید اشاره کنیم که شرکت کارگزاری آراد ایرانیان به صورت سهامی خاص دارای مجوز های لازم برای فعالیت در زمینه ارائه خدمات کارگزاری و مشاوره های مالی می باشد . از مهم ترین فعالیت های این شرکت باید به موارد زیر اشاره کنیم :

  • خرید و فروش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار
  • خرید و فروش و معاملات محصولات فلزی
  • خرید و فروش و معاملات در فرابورس ایران
  • معاملات فرآورده‌ های نفت و پتروشیمی
  • خرید و فروش و معاملات محصولات کشاورزی
  • معاملات آتی در بورس اوراق بهادار
  • مجوز سبدگردانی و مدییت پرتفوی
  • خدمات مشاوره پذیرش شرکت ها در بورس اوراق بهادار
  • مشاوره پذیرش شرکت ها در فرابورس ایران
  • ارائه خدمات مشاوره پذیرش شرکت ها در بورس کالا
  • مشاور عرضه اوراق بهادار و انتشار آن ها در بورس
  • ارائه خدمات دسترسی برخط و معاملات آنلاین
  • خرید و فروش و معاملات در بورس انرژی
  • و غیره.

لازم به ذکر است شرکت مذکور در زمینه فعالیت در تمامی موارد ذکر شده دارای مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران می باشد. برای ورود به صفحه و وب سایت رسمی شرکت کارگزاری آراد ایرانیان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدیران عامل این شرکت و شرح خدمات کارگزاری آراد ایرانیان می توانید اینجا کلیک کیند.

پیشنهاد می شود: سبدگردانی در بورس چیست؟ همه چیز درباره سبدگردانی

شعب شرکت کارگزاری آراد ایرانیان

شاید یکی از دغدغه های مهم سرمایه گذاران به خصوص افراد تازه وارد به بازار بورس این است که یک شرکت کارگزاری مناسب در شهر محل سکونت خود پیدا کنند. زیرا همانطور که گفته شد، بعضی از شرکت های کارگزاری تعداد شعب محدودی دارند. در صورتی که بعضی از آن ها در تمامی استان ها و اکثر شهرستان ها شعبه و نمایندگی دارند. در ادامه و در جدول زیر می توانید لیست شعب شرکت کارگزاری آراد ایرانیان ، به همراه آدرس و شماره تلفن شعب آن در سراسر کشور را مشاهده کنید. از این که تا به انتهای مقاله معرفی کارگزاری آراد ایرانیان همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم.

شماره تماس

آدرس شعب کارگزاری آراد ایرانیان شعبه

ردیف

02142718000

تهران – خیابان ملاصدرا – خیابان شیخ بهایی جنوبی – جنب مسجد بقیه الله – شماره 22 – ساختمان آراد دفتر مرکزی 1
02166744260 تهران – خیابان جمهوری اسلامی – بعد از خیابان سی تیر – کوچه نوبهار – شماره 35 – طبقه چهارم – واحد 11 تهران

2

02188908550

تهران – خیابان حافظ – بالاتر از طالقانی – خیابان رودسر – شماره 16 – طبقه سوم – واحد شمالی تهران 3

08138276500

همدان – خیابان میرزاده عشقی – روبروی سی متری شکریه – بورس منطقه ای همدان – طبقه دوم همدان

4

01333251635

رشت- سبزه میدان – نبش خیابان بیستون – مجتمع تجاری سبز – طبقه 2 – واحد 7

رشت

5

02333345629

سمنان – خیابان قدس – خیابان شهید صدیقی – نبش فرعی دهم – شرکت بورس منطقه ای سمنان – طبقه اول سمنان

6

02537237822

قم – خیابان فاطمی(دور شهر) – نبش میدان رسالت – نبش کوچه 29 – ساختمان رسالت – طبقه دوم قم

7

01132365241

بابل – خیابان مدرس – چهار راه شهربانی – جنب پاساژ بزرگ بابل – مجتمع واحدیان – طبقه دوم – واحد 202 بابل

8

پیشنهاد می شود: معرفی کارگزاری توسعه معاملات کیان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا