آموزش بورسسبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی کارگزاری ستاره جنوب

شرکت کارگزای ستاره جنوب

در این مقاله به معرفی کارگزاری ستاره جنوب می پردازیم. اگر به تازگی وارد دنیای بورس شده اید، بد نیست تا در ادامه این مقاله با ما همرا باشید تا ضمن آشنایی با شرکت کارگزاری ستاره جنوب به اطلاعات شعب و دفاتر نمایندگی شرکت کارگزار ستاره جنوب نیز دسترسی داشته باشید. این مقاله می تواند برای شما مفید باشد و در صورت تمایل می توانید با داشتن اطلاعات کافی این شرکت را به عنوان شرکت کارگزاری خود برگزینید. در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که گفته شد این مقاله به معرفی کارگزاری ستاره جنوب می پردازد. شرکت های کارگزاری در واقع واسطه هایی میان افراد سرمایه گذار و شرکت های پذیرفته شده در بازار بورس می باشند. هیچ گونه معامله و فعالیتی بدون شرکت های کارگزاری در این بازار انجام نخواهد شد. بنابراین افراد می بایست قبل از شروع فعالیت حتما یک کارگزاری برای خود انتخاب کنند.

جالب است بدانید که تا کنون ۱۰۸ شرکت کارگزاری دارای مجوز ارائه خدمات کارگزاری در بازار بورس می باشند. همین موضوع ممکن است گکی انتخاب یک شرکت کارگزاری را دشوار کند. به همین دلیل بد نیست تا مدتی وقت گذاشته و مقالات ما در بورس فردا را مطالعه بفرمایید. در این صورت می توانید با داشتن اطلاعات کافی در خصوص شرکت های کارگزاری، یک یا چند شرکت را به دلخواه برای خود انتخاب کنید.

پیشنهاد می شود: معرفی کارگزاری سرمایه و دانش

معرفی کارگزاری ستاره جنوب

همانطور که گفته شد در این مقاله به معرفی کارگزاری ستاره جنوب خواهیم پرداخت. بنابراین لازم است تا اطلاعات ثبتی این شرکت را در قدم اول برای شما عزیزان ارائه کنیم. شرکت کارگزار ستاره جنوب یکی از شرکت های کارگزاری شناخته شده در بازار بورس می باشد. این شرکت با داشتن بیش از 15 سال در حال ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

به دنبال طی مراحل قانونی تشکیل سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران و الزامات قانونی مصرح در قانون تشکیل بورس کالا و اساسنامه و آیین نامه های مرتبط با تشکیل آن، شرکت کارگزاری ستاره جنوب در تاریخ ۱۶/۱۰/۸۲ تاسیس و طی شماره ثبت ۲۱۴۴۴۴ در اداره ثبت شرکت های فولادی به عنوان سهامداران اصلی شرکت کارگزاری ستاره جنوب مقرر گردیده بود.

شرکت کارگزاری علاوه بر مبادرت به فعالیت های کارگزاری فلزات در بورس به مثابه یک شرکت مشترک، تهیه گزارشارت توجیهی فنی و اقتصادی، اخذ مجوزات لازم، تامین منابع مالی و متعاقبا تشکیل شرکت های تخصصی را در دستور کار خود قرار دهد که از سال ۱۳۸۶ و به لحاظ مشکلات عدیده از جمله گستردگی کار های جانبی نیاز به سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب تفویض و راهبرد اصلی شرکت فعالیت های کارگزاری فلزات در بورس کالا تعیین گردید.

خدمات شرکت کارگزاری ستاره جنوب

بر اساس ماده ۳ اساسنامه کارگزاری که به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار رسیده است این شرکت می تواند به هر یک از فعالیت های زیر مبادرت ورزد مشروط به اینکه مجوز مربوط به هریک از آنها را از سازمان دریافت دارد:

  • معامله گواهی سپرده کالایی در بورس کالای ایران
  • معاملات اوراق بهادار در شرکت فرابورس ایران
  • معامله محصولات سیمان در بورس کالای ایران
  • معامله قرارداد های آتی کالا در بورس کالای ایران
  • معاملات اوراق بهادار در شرکت بورس اوراق بهادار تهران
  • معامله محصولات کشاورزی در بورس کالای ایران
  • معامله محصولات و فراورده های نفت و پتروشیمی در بورس کالای ایران
  • معامله محصولات فلزی در بورس کالای ایران
  • معاملات نفت در بورس انرژی
  • معاملات برق در بورس انرژی
  • معاملات برخط
  • و غیره.

همچنین شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با شرکت کارگزاری ستاره جنوب به وبسایت رسمی این شرکت مراجعه کنید. برای مشاهده سایت شرکت کارگزار ستاره جنوب اینجا کلیک کنید.

شعب شرکت کارگزاری ستاره جنوب

در قسمت های قبلی به معرفی کارگزاری ستاره جنوب پرداختیم. اما همانطور که می دانید یکی از نکات مهم در خصوص معرفی کارگزاری های ارائه اطلاعات تماس شرکت می باشد. به همین دلیل در ادامه آدرس شعب شرکت کارگزاری ستاره جنوب را ارائه داده ایم. از این که تا پایان مقاله معری کارگزاری ستاره جنوب با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم.

ردیف حوزه فعالیت شهــر کد پستی آدرس شمـاره تمـاس مسئول
۱ بورس انرژی تهران خیابان طالقانی،بعد از خیابان ولیعصر، رو به روی بورس کالا، پلاک ۴۴۰، طبقه اول ۶۶۴۶۵۷۷۸

۶۶۴۶۷۰۶۳

۶۶۴۶۷۱۳۲

۶۶۴۶۵۹۶۵

علی قاسمی
۲ بورس اوراق تهران ۱۹۹۸۸۹۶۵۵۱ سعادت آباد- بلوار قیصر امین پور-نبش خیابان سیزدهم غربی-شرکت بورس اوراق بهادار تهران ۸۸۳۸۳۵۷۶ سلمان غدیریان
۳ بورس اوراق اهواز ۶۱۳۳۸۸۳۴۱۴ اهواز سقراط شرقی جنب شعبه تامین اجتماعی ۰۶۱۳۳۳۶۲۷۷۷ محمدی
۴ بورس اوراق تهران ۱۵۹۱۸۱۴۱۱۱ تهران خیابان طالقانی، بعد از ولیعصر، پلاک ۴۴۰، طبقه اول ۸۸۳۸۳۵۷۶

۴۲۴۰۸۰۰۰

مسلم ضیایی
۵ بورس اوراق اهواز ۶۱۵۵۸۶۶۸۶۸ اهواز-خیابان سقراط شرقی-جنب شعبه ۲ تامین اجتماعی-پالک۴۹-طبقه اول ۰۶۱۳۳۳۶۲۷۷۷

۶۱۳۳۹۱۱۲۴۵

وحید قادری
۶ بورس کالا تهران خیابان طالقانی جنب بورس کالای ایران پلاک ۳۴۹ طبقه ۶ ۸۸۳۸۳۵۸۱
۷ فرابورس تهران ۱۹۹۸۸۹۶۶۱۳ سعادت آباد، بلوار شهرداری، بورس منطقه ای تهران ۶۶۷۶۶۷۸۵ جلال الدین دلاوری پور
۸ فرابورس اهواز ۶۱۵۵۸۶۶۸۶۸ اهواز – کیانپارس –  خیابان ۱۴ غربی – فاز ۲ –     نبش ایدون –  ساختمان اقتصادی استان ۳۳۹۱۰۵۰۸-۰۶۱ امیرحسین کلاری راد
۹ فرابورس تهران ۱۵۹۱۸۱۴۱۱۱ خیابان طالقانی روبروی بورس کالا پلاک ۴۴۰ طبقه اول ۶۶۴۶۵۹۶۵ فرشید شیروانی
۱۰ فرابورس اهواز ۶۱۳۳۸۸۳۴۱۶ اهواز، خیابان سقراط جنوبی، جنب شعبه ۲تامین اجتماعی، پلاک ۴۹، طبقه همکف ۰۶۱۳۳۳۶۲۷۷۷ پویا محمدی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا