اخبار بورس

مجامع هفته اول دی ماه 1400

در این گزارش به مرور مجامع و زمانبندی پرداخت سود های نقدی شرکت ها در هفته اول دی ماه سال ۱۴۰۰ پرداختیم.

مجامع هفته اول دی ماه 1400

به گزارش بورس فردا، برخی نماد های موثر در بورس همچون بفجر، زملارد، درازک، نیرو، ونفت، پدرخش شستا، کمنگنز در هفته اول دی ماه ۱۴۰۰ با افزایش سرمایه و برخی نمادهای دیگر مجمع عادی سالانه و عادی فوق العاده دارند.
همچنین پرداخت سود نقدی برخی نمادها مانند وبوعلی شنبه ۴ دی ماه، چفیبر یک شنبه ۵ دی ماه، زملارد سه شنبه ۷ دی ماه و نمادهای درهآور و کاسپین از ۱۰ دی تا ۱۰ بهمن از طریق واریز سجام صورت می گیرند.

در مچامعی که با عنوان عادی سالانه ذکر شده اند، صورتهای مالی شرکت تصویب شده و در صورت سود ده بودن شرکت در این مجمع تصویب تقسیم خواهد شد.
در چنین مجامعی سهم پس از چند روز بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


جزئیات سود تقسیم شده و اطلاع از نحوه دریافت سود نقدی هر شرکت در سایت کدال اطلاع رسانی می گردد.


در مجامع انتخاب هیئت مدیره نیز معمولاً نماد در زمان کوتاهی بازگشایی خواهد شد و این بازگشایی با محدود عادی دامنه نوسان خواهد بود.
در مجامعی که با عنوان افزایش سرمایه ذکر شده‌اند افزایش سرمایه اسمی و ثبتی شرکت تصویب خواهد شد پس از این مجامع تعداد سهام شما به تناسب درصد افزایش سرمایه افزایش یافته و قیمت سهام به همان نسبت کاهش خواهد یافت و توجه کنید در افزایش سرمایه به خودی خود سود و سرمایه شما افزایش نخواهد یافت.


بازگشایی سهم پس از افزایش سرمایه از چند هفته تا چند ماه ممکن است به طول بیانجامد و سهم پس از مجمع بدون محدوده دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا