پیشنهاد سردبیر

آغاز طرح رتبه بندی معلمان از ۲۶ مردادماه

با اینکه طرح رتبه بندی معلمان چند ماه می باشد که در دستور کار قرار گرفته است اما اکنون یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش از آغاز این طرح از بیست و ششم مرداد ماه خبر داد. در ادامه میتوانید خبر کامل آغاز طرح رتبه بندی معلمان از بیست و ششم مرداد ماه را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

آغاز طرح رتبه بندی معلمان

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: با اینکه آیین نامه رتبه بندی معلمان در چند ماه اخیر با کش و قوس‌های مواجه بود و ایراداتی در آن وجود داشت اما همه آنها مورد بررسی قرار گرفت و اصلاح گردید و در تاریخ ۱۵ مرداد آیین نامه اصلاحی رتبه بندی ابلاغ شد.

او در ادامه گفت از ۲۶ مردادماه سامانه برای مراجعه تمامی همکاران باز میشود و طبق صحبت های انجام شده با سازمان برنامه، قرار شده بخشی از مطالبات همکاران به صورت علی الحساب پرداخت شود تا زمانی که رتبه ها مشخص شود که البته این زمان خیلی دور نخواهد بود.

تسهیلات در نظر گرفته شده برای معلمان

نوری در ادامه تاکید کرد رتبه بندی معلمان به دلیل اینکه دایره شمولش بیش از ۸۰۰ هزار نفر می باشد امری زمان بر است و به همین علت نمی توان تاریخ دقیقی برای اجرای آن اعلام کرد.

نوری در خصوص حقوق پایین معلمان در این سال ها گفت به منظور جبران این مورد تسهیلاتی مانند بیمه تکمیلی و رتبه بندی در دستور کار قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا