اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

خبر سهمیه بندی اب برای ساکنین تهرانی تکذیب شد

شرکت آبفای استان تهران اعلام کرد در حال حاضر هیچگونه تصمیمی در خصوص سهمیه بندی آب برای ساکنین تهران نداریم که در ادامه می توانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

تکذیب خبر سهمیه بندی آب

به تازگی خبری مبنی بر سهمیه بندی آب در استان تهران منتشر گردیده است که طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران این موضوع، تکذیب گردید.
بر اساس اعلام شرکت آبفای استان تهران، خبری که در خصوص سهمیه بندی آب در استان تهران منتشر گردیده صحت نداشته و تنها به دلیل برخورد با مشترکان بد مصرف، محدودیت هایی برای این دسته از افراد اعمال می گردد.
طبق بررسی های انجام شده در حال حاضر تامین آب پایتخت ایران در حالت پایدار قرار دارد و مشکلی در خصوص پخش آب برای مشترکان وجود ندارد.
اما باید این را گفت که وضعیت منابع آبی کشور و به خصوص تهران در شرایط مطلوبی نبوده به گونه ای که میتوان گفت ۸۸ درصد ظرفیت سدهای تامین آب استان تهران، خالی می باشد.
تنها باید گفت از ابتدای مهرماه محدودیت‌هایی برای مشترکین بد مصرف آب اعمال گردیده به گونه ای که از ساعت ۹ تا ۱۷ آب ۳۷ هزار مشترک بد مصرف تهرانی به منظور اصلاح روند مصرف آب قطع گردیده است.
بیشترین مشترکین بد مصرف آب در مناطق دیباجی، آیت الله کاشانی، نیاوران و شهرک غرب قرار دارند که از این بین نیاوران با داشتن ۱۸۲۰۰ مشترک بعد مصرف در صدر قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا