اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

خبر وام ۱۰ میلیون تومانی تکذیب شد

به دنبال انتشار یک پیامک جعلی در خصوص وام ۱۰ میلیونی سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد این خبر جعلی می باشد. در ادامه میتوانید خبر کامل تکذیب خبر اعطای وام ۱۰ میلیونی به یارانه‌بگیران را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

تکذیب خبر وام ۱۰ میلیونی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه ها

در روزهای گذشته یک پیامک جعلی با مضمون اعطای وام ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه بگیر در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

این خبر در روز گذشته از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها تکذیب گردید و اعلام شد این سازمان برنامه ای برای پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به یارانه بگیران اعلام نکرده است.

بر اساس اطلاعات موجود در این پیامک از طرف کلاهبرداران اینترنتی به منظور دسترسی به اطلاعات شهروندان طراحی شده است زیرا در این پیامک از افراد خواسته شده است تا مشخصاتی مانند کد ملی اعضای خانوار و شماره تماس خود را ارسال کنند.

طیبه حسینی در این خصوص گفت خبر پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی صحت ندارد و این یک ترفند جدید کلاهبرداری است و پلیس فتا بارها در این رابطه هشدار داده است.

وی در ادامه گفت سازمان هدفمندی یارانه ها تنها مسئولیت دارد تا مطابق لیست اعلامی وزارت رفاه و دستور پرداخت سازمان برنامه یارانه معیشتی را ماهانه به حساب شهروندان واریز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا