فراتر از خبر

کریم انصاری فرد شب تولدش راهی بیمارستان شد!

بعد از ضیافت شام ملی‌پوشان فوتبال ایران به میزبانی هتل پردیسان مشهد، شاگردان دراگان اسکوچیچ در اقدامی روحیه‌بخش تصمیم به برگزاری جشن تولد کوچکی برای کریم انصاری‌فرد گرفتند تا این ستاره‌ی باتجربه، شمع کیک 33 سالگی‌اش را فوت کند. اما به دنبال شوخی چشم انصاری فر دچار آسیب و او به بیمارستان منتقل شد.

ک
کیک تولد کریم انصاری فر

 

آسیب کریم انصاری فرد در تولدش

بعد از برگزاری جشن تولد، برخی از بازیکنان تیم ملی تصمیم گرفتند تا کیک تولد را به صورت انصاری‌فرد بکوبند و به نوعی صورت این بازیکن باتجربه را کیک‌مالی کنند.

اتفاقی که با یک حادثه برای کریم انصاری‌فرد همراه شد و یک شی کوچک که در کیک موجود بود به صورت مهاجم تیم ملی برخورد کرد و باعث خراشیدگی پلک او شد.

خوشبختانه براساس اخبار مخابره شده از اردوی تیم ملی، چشم انصاری‌فرد آسیب خاصی ندیده اما بعد از این اتفاق، او به اتاق پزشک تیم ملی رفت تا چشمش را پانسمان کند.

امیدواریم با این اتفاق بساط این شوخی نه چندان موردپسند از تیم ملی و البته تیم‌های باشگاهی هم جمع شود.

دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال هم رسما اعلام کرد که بر اساس معاينات و مداوای صورت گرفته كه دیشب انجام شد خطرى برای انصاری فرد وجود ندارد و طبق اعلام کادر سرپرستی و پزشكى وضعیت مهاجم تيم ملى هم اکنون مطلوب بوده و این آسیب دیدگی، نگران كننده نيست./ورزش 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا