اخبار بورس

سهامداران “رانفو”، “سیستم”، “ثشاهد” و “وسبحان” بخوانند

طی روزهای گذشته چهار شرکت بورسی اطلاعیه ای را در خصوص افزایش سرمایه در سامانه کدال معرفی کردند این چهار شرکت با نماد های “رانفو”، “سیستم”، “ثشاهد” و “وسبحان” می باشد که در ادامه به جزئیات آنها می پردازیم.

سهامداران “رانفو”، “سیستم”، “ثشاهد” و “وسبحان” بخوانند

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، این هفته چند شرکت بورسی اطلاعیه‌های مربوط به افزایش سرمایه خود را در کدال منتشر کردند. بر این اساس دو شرکت خدمات انفورماتیک (رانفور) و همکاران سیستم (سیستم) از گروه رایانه‌ای بزرگترین شرکت‌هایی بودند که اخباری در این خصوص منتشر کردند.

بر اساس این اطلاعیه‌ها، شرکت خدمات انفورماتیک ایران آگهی ثبت افزایش سرمایه خود را در کدال منتشر کرد. رانفور که در تاریخ ۳۰ شهریور امسال مجمع عمومی فوق‌العاده خود را برگزار کرده بود، قرار است سرمایه خود را از ۲٫۸ هزار میلیارد تومان به ۳٫۶ هزار میلیارد تومان برساند که معادل افزایش سرمایه ۲۸ درصدی است.

شرکت همکاران سیستم (سیستم) هم از تصمیم هیات مدیره خود برای افزایش سرمایه ۱۷ درصدی خبر داده است. این شرکت که مجمع خود را در ۹ مرداد برگزار کرده قرار است سرمایه خود را بیش از ۱٫۴ هزار میلیارد تومان بیشتر کند.
دیگر شرکتی که از پیشنهاد هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه خبر داده، شرکت شاهد است. ثشاهد که پیش از این سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی داشت حالا بر اساس تصمیم هیات مدیره در ۱۶ آبان قرار است سرمایه خود را به بیش از یکهزار میلیارد تومان برساند. یعنی افزایش سرمایه‌ای ۱۵۰ درصدی.

شرکت دیگری که این هفته اطلاعیه‌ای در مورد افزایش سرمایه منتشر کرده شرکت سرمایه‌گذاری سبحان است. وسبحان طی اطلاعیه‌ای از اظهارنظر حسابرس در خصوص گزارش هیات مدیره درباره افزایش سرمایه در کدال گذاشته است. بر این اساس قرار است این شرکت با افزایش سرمایه‌ای ۲۸ درصدی، سرمایه خود را ۳۹۰ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا