اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز دوشنبه 24 خرداد 1400

امروز دوشنبه 24 خرداد 1400 بازار سرمایه با تقاضا نسبی بازگشایی شد و شاخص کل با رشد 8 هزار و 989 واحد و شاخص هم وزن نیز با افت 910 واحدی همراه شد و سه نماد «کگل»، «شستا» و «فولاد» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

مطالب مرتبط:

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز دوشنبه 24 خرداد 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل تجارت‌نیوز، امروز شاخص کل بورس با هشت هزار واحد مثبت و ۰٫۷۹ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۲۴ درصد واحد منفی و ۹۰۰ واحد منفی در کانال ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز به چهار هزار میلیارد تومان رسید.

امروز «کگل»، «شستا» و «فولاد» با روند مثبت و نمادهای «وپارس»، «وسخوز» و «وامید» با روندی منفی به کار خود پایان داد. بیشترین تراکنش‌ها هم برای «غکورش»، «ولکار» و «خپارس» ثبت شد.

امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود سه هزار و ۳۵۰میلیارد تومان رسید و حدود ۱۲۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار اتفاق افتاد.

بیشترین حجم معاملات را هم «خپارس» ۹۶۷ میلیون سهم،«خودرو» ۹۵۹٫۱ میلیون سهم «خبهمن» ۲۸۲٫۱ میلیون سهم، «کرمان» ۲۴۰٫۱ میلیون سهم و «وتجارت» ۲۰۵ میلیون سهم را داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا