اخبار بورسنماد ها

خروج موقت نماد بانک آینده و 11 شرکت دیگر و محدودیت حجمی برای وکبهمن

امروز 22 آذر ماه 99، با شروع معاملات در بازار بورس 12 نماد بورسی و فرابورسی به صورت موقت از تابلو کنار رفتند. همچنین شرکت سرمایه گذاری کوثر بهمن که به تازگی با نماد وکبهمن در بازار عرضه اولیه وارد شده بود با محدودیت حجمی رو به رو شد. در میان نمادهایی که به صورت موقت متوقف شدند، بانک آینده نیز به دلیل اعلام فروش سهام ایران مال با توقف نماد روبه رو شده است.

توقف 12 نماد بورسی و فرابورسی و محدودیت حجمی وکبهمن در بازار امروز 22 آذر 99

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس:

قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام، نماد شرکت لیزینگ ایرانیان به علت تغییر بیش از 50 درصدی قیمت سهام و مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد و نماد قاسم ایران و صنعتی مینو هم برای بررسی معاملات ،بسته شدند.

علاوه بر این دو بانک آینده و ایران زمین به دلیل اعلام رویدادی مهم برای یک روز ، توسعه و عمران شهرستان نائین ، تولید خاک نسوزاستقلال آباده و سولیران‌ برای دو روز کاری، ماشین‌ سازی‌ اراک‌، لیزینگ‌ایران‌، داروسازی‌ روزدارو و چین‌ چین برای یک ساعت متوقف شد.

همچنین امروز، محدودیت حجمی و حداکثر 100 هزار سهمی در هر سفارش برای شرکت تازه وارد سرمایه گذاری کوثر بهمن، تعیین و دو شرکت خودکفایی آزدگان و صنایع کشاورزی وکود زنجان به تشخیص فرابورس تا سوم دی، تعلیق شدند.

همچنین بخوانید: پیش بینی بازار بورس روز شنبه 22 آذر ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا