اخبار بورس

پیش بینی بازار بورس فردا 11 آبان ماه 99

پس از منفی های پیاپی بالاخره شاهد رشد شاخص و بازگشت به کانال 1 میلیون و سیصد هزار واحدی آن شدیم. بازار بورس امروز 10 آبان 99 بر خلاف تصور عموم، با تقاضا آغاز شد و در اکثر گروه ها رنگ سبز مشاهده شد و رشد شاخص کل تا 22 هزار واحد ادامه یافت و همانطور که انتظار می رفت چندین موج عرضه صورت گرفت و شاخص رشد 22 هزار واحدی را به 17 هزار واحد کاهش داد. در این پست قصد داریم به پیش بینی بازار بورس فردا 11 آبان ماه 99 بپردازیم.

وضعیت بازار بورس فردا 11 آبان 99 چگونه خواهد شد؟

با صعودی شدن بازار بورس پس از روزهای منفی پی در پی، قطعا باید به این نتیجه رسیده باشید که دیگر همه سهم ها مثل اوایل سال 99، سودده نیستند و اینک کسانی موفق می شوند که با بکارگیری علم تحلیل بنیادی و تحلیلف تکنیکال ، سهام ارزشمند را برای خرید شناسایی کرده باشند. از این رو افرادی که به این علوم آگاهی ندارند باید به روش غیر مستقیم و از طریق شرکت های سبدگردان وارد این بازار شوند.

به نظر می رسد که بازار به تعادل نسبی رسیده و به دور از هیجانات ناشی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار گرفته و از این رو می توان انتظار داشت که در روز های آینده نیز شاهد رشد شاخص و بازگشت آن به کامل 1 میلیون و 400 هزار واحدی باشیم. در ادامه این مطلب نظر شما را به نظر یکی از کارشناسان بازار سرمایه درباره آینده بازار بورس جلب می نماییم.

نظر امیر علی امیرباقری درباره آینده بازار سرمایه

امیرباقری یکی از کارشناسان بازار سرمایه نظر خود را در رابطه با آینده بازار چنین مطرج کرد: به نظر می رسد بازار سهام در هفته جاری از یک نظم خاصی پیروی نماید و رفته رفته آماده صعود و بازگشت رونق شود.

وی در ادامه افزود : صعودی شدن بازار بورس در روز های جاری به معنای متداوم بودن رشد بازار نیست بیانگر افزایش حجم معاملات برای مدت محدود است و سهام دست به دست خواهند شد.

اکثر کارشناسان بازار سهام بر این باورند که هر روند با فشار عرضه همراه خواهد بود و در کوتاه مدت شاهده روند صعودی سنگین و قوی در بدنه بازار نخواهیم بود.

این کارشناس بازار سرمایه به افرادی که قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند توصیه کرد: در شرایط کنونی بازار بهتر است پیش از خرید سهام حتما کلیت بازار را ارزیابی کنند و تمامی پارامتر های سیاسی و اقتصادی را مورد بررسی قرار دهند. برای اینکه سرمایه گذاران بر ریسک و نرخ بازده را کنترل کنند باید سناریوهای مختلف سیاسی را مورد بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا