اخبار بورس

وضعیت بازار بورس فردا سه شنبه 15 مهر 99 چگونه می شود؟

در این پست قصد داریم با مشاهده وضعیت امروز بازار سرمایه ، وضعیت بازار بورس فردا سه شنبه 15 مهر 99 را حدس بزنم.

شاخص کل بازار بورس در 14 مهر ماه سال 99 با 2.16% کاهش برابر با 32,826.75 واحد متاسفانه مجددا به کانال 1 میلیون و 490 هزار 154 واحدی بازگشت.

در ساعات اولیه ، بازار با فشار عرضه روبرو بود اما در اواسط ساعات معاملاتی گروه های سیمانی و بانکی رشد خوبی داشتند و مورد توجه سرمایه گذاران بازار بورس قرار گرفتند. اما گروه های فلزات و پتروشیمی که اغلب سهام های دلاری شناخته می شوند با کاهش نرخ دلار کاهش یافتند اما متاسفانه با افزایش نرخ دلار رشد نکردند.

پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 15 مهر 99

امروز در نمادهای شاخص ساز (فولاد، فملی و پتروشیمی‌ها) شاهد افزایش عرضه بودیم گویی بازار روند دیروز را در پیش گرفته. اما سهم هایی که فروش آنها به دلار وابسته نیست و به اصطلاح صادرات محور نیستند همچون گروه های سیمانی و بانکی مورد حمایت فعالان این بازار قرار گرفت و می توان گفت که تا تثبیت شدن نرخ دلار و شروع مجدد رشد گروه های پتروشیمی، سهامداران گروه های سیمانی و غذایی خوش اقبال خواهند بود.

از سوی دیگر با انتشار خبر واریز 1% از سرمایه صندوق توسعه ملی تا پایان هفته انتظار می رود که بازار بورس را در روز های آینده به اوج خود بازگرداند.

حتی اگر جز سرمایه گذاران تاره وارد بازار بورس باشید هم، با مشاهده روند نوسانات اخیر شاخص تجربه های بسیاری را کسب نمودید و در

یافتید که راز موفقیت در بازار بورس چیزی جز ماندگاری و دید بلند مدت و کنترل هیجان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا