اخبار بورس

ثبت رشد بیش از 2 درصدی شاخص کل بورس در پایان شنبه

به گزارش بورس فردا، در پایان روز شنبه  معاملات بورس، شاخص کل با رشدی ۱۱ هزار واحدی در سطح ۵۳۲ هزار و ۵۰۰ واحدی قرار گرفت تا رشدی فراتر از ۲ درصد را به ثبت برساند.

 

در معاملات امروز بورس  تعداد معاملات انجام شده  ۷۰۶ هزار  و ۳۴۹  بود و  بیش از ۵ میلیارد هزار سهم با ارزشی بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال دادوستد شد. در این میان سه نماد وبملت، رمپنا و همراه هر کدام با ۶۱۳، ۵۶۶ و ۵۰۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. نماد فولاد نیز که کل روز در محدوده منفی معامله می‌شد، در آخرین دقایق معاملات وارد محدوده مثبت شد.

 

تاثیر گذارترین نمادها در فرابورس

در معاملات فرابورس نیز بیش از ۴۱۱ هزار معامله با ارزشی بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال انجام شد که  تاثیر گذارترین نمادها سه نماد کگهر، ذوب و ومهان بر شاخص فرابورس بودند.

هم چنین در پایان معاملات امروز بیشترین حجم معاملات را سه نماد وتجارت، وبلمت و ذوب به ترتیب با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون، ۵۸۵ میلیون و ۲۶۵ میلیون برگه سهم،به خود اختصاص دادند و بیشترین ارزش معاملات نیز متعلق به نماد غگل بود.

اکثر گروه‌های صنعت به طور کامل در محدوده مثبت و حتی صف خرید قرار گرفتند.  گروه فلزات اساسی و محصولات شیمیایی از نظر ارزش معاملات بهترین عملکرد را داشتند و برخی از نمادهای این دو گروه در محدوده منفی نیز معامله شدند. از نظر حجم اما گروه بانکی بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد. سبزپوشی اکثر نمادهای بورس در حالی رقم می‌خورد که در هفته پایانی سال ۹۸ شاهد افت شاخص بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا