اخبار بورس

بازار بورس فردا سه شنبه 22 مهر 99 چه می شود؟

بازار بورس امروز، دوشنبه 21 مهر 99 بسیار متعادل آغاز به کار کرد اما رفته رفته از میزان تقاضا کاسته شد و عرضه در بازار زیاد شد و شاخص کل بازار با 1.1 درصد کاهش برابر با 17559 واحد به 1 میلیون 579 هزار و 566 واحد رسید. اما بازار بورس فردا سه شنبه 22 مهر 99 چه می شود؟

بازار بورس فردا سه شنبه 22 مهر 99 چگونه خواهد شد؟

اگر ابتدای اصلاح بازار (تقریبا 2 ماه قبل) را بررسی کرده باشید قطعا صف های فروش سنگین در اکثر سهم های بازار را دیده اید، اما تقریبا 2 هفته است که دیگر خبری از صف های فروش سنگین میلیونی نیست!

این نشانه تعادل و کاهش رفتار هیجانی در بازار بورس می باشد و می توان گفت سهامداران بر تصمیم گیری احساسی خود غلبه نموده و با دید میان مدت و بلند مدت به بازار سهام نگاه می کنند و هر سرمایه گذاری می داند که بازار سرمایه در بلند مدت از هر بازار دیگری سودمند تر است.

در پیش بینی بازار بورس 21 مهر ماه 99 نیز گفته شد که بازار در روز های پایانی اصلاح قرار دارد و تا زمانی که شاخص 1 میلیون و 700 هزار واحدی را عبور نکند نمی توان گفت که صعود را آغاز نموده اما همین تعادل حاکم بر بازار، سیگنالی مثبت از آغاز روند صعودی بازار را به سرمایه گذاران می دهد، ممکن است افت اندکی در شاخص کل و شاخص هم وزن مشاهده شود که جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

برخی نیز با پرسش هایی همچون آیا بازار بورس فردا صعودی و مثبت است؟ به دنبال اخباری مثبت و امیدوار کننده در رابطه با آینده بازار می باشند، در پاسخ به این سوال باید گفت خبر عرضه اولیه ستاره خلیج فارس (بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه) و همچنین عرضه سومین صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی به نام دارا سوم از مهمترین سیگنال های مثبت در رابطه با روند صعودی بازار بشمار می آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا