اخبار بورس

بازار بورس فردا دوشنبه 14 مهر 99 چگونه خواهد بود؟

امروز یکشنبه 13 مهر 99 بازار بورس خیلی خوب و مثبت آغاز شد اما متاسفانه ریزش دلار تاثیر منفی خود را بر روی سهام های دلاری همچون فلزات و برخی نماد های پالایشی گذاشت و بازار را رو به منفی سوق داد.

هر چند که افزایش نرخ دلار تاثیر خاصی بر روند بازار نداشت اما افت قیمت آن باعث منفی شدن برخی نماد ها شد و در اواسط ساعات معاملاتی وضعیت بازار بهتر شد. اما بازار بورس فردا دوشنبه 14 مهر 99 چگونه خواهد بود؟

شاخص بازار بورس امروز 13 مهر 99 با 1.50% کاهش برابر با 23211 کاهش به 1 میلیون 422 هزار 943 واحد رسید.

پیش بینی بازار بورس فردا 14 مهر 99

سهامداران گروه فلزات با افزایش نرخ دلار از این سهم ها استقبال نکردند اما با کاهش اندکی قیمت دلار چوب حراج به سهام خود زدند.

برخلاف دیروز، مجددا جو هیجانی در بازار حاکم شد اما این منفی شدن هیچ ارتباطی به حقوقی ها ندارد و این مردم هستند که با رفتار شتاب زده و هیجانی بازار را منفی کردند اما سهامدارانی که امروز سهام و دارایی خود را فروختند پشیمان خواهند شد. در افت امروز بازار بورس میتوان محدودیت نوسانگیری روزانه را سهیم دانست.

کارشناس بازار سرمایه ، ایمان رئیسی در رابطه با آینده بازار بورس گفت : امروز شاهد کاهش حجم صف های فروش در مقایسه با هفته های قبل بودیم و تقاضا می‌تواند روند عرضه بازار را پوشش دهد می توان به وضعیت بازار بورس در هفته جاری خوش بین بود.

وی همچنان افزود : سرمایه گذاران بازار بورس به دنبال خرید سهم های بنیادی هستند که بازار توجه خاصی به آنها دارد و سهم های شاخص ساز نطیر پتروشیمی ، پالایشی و فولاد مورد توجه سرمایه گذاران حقیقی است و از آنجایی که بازار تحت تاثیر کاهش قیمت دلار می باشد تمرکز بازار به گروه های خودرویی می باشد و اکثر سهم‌ها با نرخ ارز زیر 20 هزار تومان معامله می‌شوند و این موضوع نشان دهنده ارزندگی سهم‌ها است.

با انتشار اخبار مثبت نظیر مشخص شدن صندوق بازارگردان نماد خساپا و تایید عرضه های اولیه جدید (شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس) می توان به رشد شاخص بورس امیدوار بود.

مشخص شدن صندوق بازارگردان سهم خساپا

از سوی دیگر با انتشار خبر مشخص شدن صندوق بازارگردان سهم خساپا ، سهامداران این نماد را به ادامه روند صعودی خود امیدوار کرد و می تواند به رشد گروه های خودرویی وابسته تاثیر مثبتی بگذارد.

تایید عرضه اولیه جدید اپال

پذیرش و درج نماد شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس از زیر مجموعه های غیر مستقیم بانک پارسیان با نماد اپال در صف عرضه اولیه و ورود به بازار سهام قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا