اخبار بورسنماد ها

برنامه افزایش سرمایه 1381 درصدی “قنیشا”

شرکت بورسی قند نیشابور با نماد “قنیشا” در بازار سرمایه، با ارزش گذاری زمین ها از برنامه افزایش سرمایه 1381 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته خبر داد.

برنامه افزایش سرمایه 1381 درصدی “قنیشا”

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، شرکت قند نیشابور با دریافت گزارش کارشناس رسمی در مورد ارزش گذاری زمین ها از برنامه افزایش سرمایه 1381 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، محمود شهراسبی مدیرعامل “قنیشا” عطف به نامه ۸ آبان مبنی بر تغییر برنامه افزایش سرمایه شرکت اعلام کرد: طبق تصمیمات هیات مدیره، گزارش کارشناس رسمی در مورد ارزش گذاری زمین ها که قصد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی آن وجود دارد، اخذ شده و گزارش توجیهی افزایش سرمایه در دست تهیه است که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق گزارش کارشناسی اخذ شده، مجموع ارزش زمین های شرکت ۳۴۰.۳ میلیارد تومان ارزیابی شده که با کسر بهای تمام شده مبلغ ۳۲۸.۹ میلیارد تومان مازاد تجدید ارزیابی است. هیات مدیره در نظر دارد بخشی از سود انباشته را نیز در برنامه افزایش سرمایه پیشنهاد کند که با این اقدام، خلاصه وضعیت سرمایه شرکت به شرح جدول ذیل خواهد بود. تایید برنامه پیشنهادی حاضر منوط به تعیین سیاست تقسیم سود در مجمع سالانه و تصویب در مجمع فوق العاده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا