اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 23 تیر 1400

امروز چهارشنبه 23 تیر ماه 1400 بازار سرمایه با عرضه نسبی بازگشایی شد اما بعد از نوساناتی با رشد 1 هزار و 602 واحدی شاخص کل و رشد 1 هزار و 278 واحدی شاخص هم وزن، زمان معاملاتی به پایان رسید. در جریان معاملات امروز امروز میدکو، فولاد و فارس بیشترین تاثیر را بر روی شاخص کل گذاشتند.

مطالب پیشنهادی: پیش بینی بازار بورس شنبه 26 تیر 1400

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 23 تیر 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌‌نیوز، امروز بازار سرمایه در آغاز کار خود با روندی منفی کار خود را شروع کرد اما تحت تاثیر لغو برخی از تحریم‌های تجاری آمریکا علیه ایران شاخص کل مثبت شد و در نهایت هم با ۱۶۵۳ واحد مثبت در کانال یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۱۳ درصد رشد را ثبت کرد.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

شاخص کل هم‌وزن هم امروز بر طبق روند روزهای گذشته با 1278 واحد مثبت بسته شد و در محدوده ۴۰۱ هزار واحدی قرار گرفت. ارزش معاملات بورس هم امروز به حدود شش هزار میلیارد تومان رسید و امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از شش هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید.

نمادهای موثر بر شاخص کل امروز
نمادهای موثر بر شاخص کل امروز

امروز میدکو، فولاد و فارس بیشترین تاثیر را بر روی شاخص کل گذاشتند و بیشترین تراکنش هم برای ومدیر، ولکار و شستا ثبت شد همچنین در پایان بازار امروز گروه‌های شیمیایی، خودرو و بانکیها از برترین گروه‌های صنعتی بودند.

بیشترین حجم معاملات امروز برای دی با ۳٫۲۱ میلیارد سهم خپارس با ۴۳۳٫۶ میلیون سهم خساپا با ۴۲۲٫۵ میلیون سهم خودرو با ۴۲۱٫۹ میلیون سهم و خگستر ۳۳۹٫۵ با میلیون سهم ثبت شد.

در پایان بازار امروز هفتمین عرضه اولیه امسال هم با نماد «سپید» انجام شد همچنین در پایان بازار امروز بیش از ۲۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی اتفاق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا