اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز دوشنبه 18 مرداد 1400

امروز دوشنبه 18 مرداد 1400 بازار سرمایه با رشد 15 هزار و 314 واحدی شاخص کل و رشد 4 هزار و 958 واحدی شاخص هم وزن همراه شد و طی جریان معاملات امروز بازار سرمایه، نمادهای فولاد “پارس”، “فارس”، “فخوز” و “رمپنا” بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز دوشنبه 18 مرداد 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام با رشد ۱۵ هزار واحدی شاخص کل به کار خود پایان داد و شاخص در کانال یک میلیون و ۴۳۳ هزار واحد قرار گرفت امروز شاخص کل هم‌وزن هم با چهار هزار واحد مثبت در محدوده ۴۱۲ هزار واحد قرار گرفت.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

نمادهای مثبت و تاثیر گذار بر بازار فولاد، پارس و فارس بودند. همچنین بیشترین تراکنش هم برای فولاد، شستا و پترول ثبت شد. ارزش معاملات بورس امروز شش هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان رسید.

در بازارامروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از شش هزار و ۷۵۰میلیارد تومان رسید. همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد.

مطالب پیشنهادی: 

کدام نمادها امروز تعلیق شدند؟

_در جریان معاملات امروز بازار سرمایه نماد معاملاتی آینده تا حداکثر یک شهریور تعلیق خواهد بود. همچنین نماد معاملاتی شرکت ریخته‌گری‌ تراکتورسازی‌ ایران‌ (ختراک) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، امروز متوقف شد.

_ نماد معاملاتی شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو (خکرمان) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز چهارشنبه در تاریخ ۲۰ مرداد، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا