اطلاعیه ها

پلیس برای تعطیلات عید فطر در حالت آماده باش قرار دارد!!

با شروع تعطیلات عید فطر  حجم تردد در جاده‌های کشور به خصوص جاده های منتهی به شمال افزایش پیدا می کند در این راستا جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی کل کشور اعلام کرد که پلیس راهنمایی و رانندگی در این ایام در حالت آماده‌باش قرار دارد و نیز توصیه هایی را برای رانندگان ارائه نمود. در ادامه خبر کامل آماده باش پلیس راهنمایی و رانندگی در تعطیلات عید فطر را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم:

آماده باش پلیس راهنمایی و رانندگی در تعطیلات عید فطر

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی کل کشور با اشاره به افزایش حجم سفر در ایام تعطیلات عید فطر از آماده‌باش پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها خبر داد و توصیه‌ها و هشدارهایی را هم به رانندگان ارائه کرد.

به گزارش بورس فردا سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن تعطیلات عیدسعید فطر و تبریک این عید گفت: امسال قرارگرفتن تعطیلات عید فطر در روزهای میانی هفته سبب شده تا بسیاری از افراد با وصل کردن این تعطیلات به تعطیلات قبلی و بعدی آخر هفته به مسافرت بروند. در همین راستا نیز از چند روز پیش به مرور شاهد افزایش حجم تردد در جاده های کشور و به خصوص جاده‌های منتهی به شمال بودیم که این روند همچنان ادامه دارد. به طوریکه امروز در برخی از جاده‌های منتهی به شمال کشور ترافیک پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین گزارش شده بود. وی ادامه داد: در همین راستا نیز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده‌های سراسر کشور درآماده باش کامل هستند و پلیس با تخلفات حادثه‌ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ، تردد از شانه خاکی، حرکت خلاف جهت و … به طور قاطع برخورد می کند.

حسینی همچنین به رانندگان هشدار داد که حتما در حین رانندگی خواب و استراحت کافی داشته باشند و از رانندگی مداوم پرهیز کنند. همچنین با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و تمام توجه خود را به مسیر مقابل و رانندگی بدهند. لازم است تمام سرنشینان نیز کمربند ایمنی خود را ببندند. این الزام علاوه بر خودروهای سواری، برای مسافران اتوبوس ها نیز وجود داشته و رانندگان اتوبوس موظفند که از مسافران خود بخواهند که کمربند خود را ببندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا