اخبار مهم بورس و اقتصادپیشنهاد سردبیر

سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه پرداخت میشود

به تازگی رئیس سازمان خصوصی سازی از زمان واریز سود سهام عدالت برای ۴۹ میلیون سهامدار خبر داد که در ادامه میتوانید خبر کامل زمان واریز و مقدار سود سهام عدالت را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

واریز سود سهام عدالت تا ماه آینده

حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد سود سهام عدالت برای ۴۹ میلیون سهامدار تا پایان پاییز سال ۱۴۰۱ واریز خواهد شد.

وی گفت این سود مربوط به سال ۱۴۰۰ می باشد و میزان آن با توجه به ارزش اولیه سهام هر مشمول متفاوت است.

با توجه به اینکه اعلام شده برای هر برگ سهام عدالت حدود ۵۰۰ هزار تومان سود در نظر گرفته شده است پس پیش بینی می شود که برای یک خانوار ۴ نفره تا پایان پاییز دو میلیون تومان سود سهام عدالت واریز شود.

قربانزاده در ادامه افزود مبلغ واریزی سود سهام عدالت به حساب افرادی که شماره شبای حساب بانکی خود را ثبت کرده باشند واریز می گردد و مبلغ باقیمانده این سود تا پایان سال جاری یا ابتدای سال ۱۴۰۲ پرداخت میشود.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در ادامه گفت جاماندگان سهام عدالت شناسایی شده‌اند و اولویت پرداخت با افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی می باشد.

وی در ادامه گفت: با تایید مجلس در این خصوص، مشمولانی که به عنوان جاماندگان سهام عدالت شناسایی شده اند هرکدام سهام عدالتی به ارزش ۱۰ میلیون تومان دریافت میکنند.

با این حال ماجرای اعطای سهام عدالت به جاماندگان چند سالی میباشد که مطرح است و تاکنون به نتیجه مشخصی نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا