اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

وام بازنشستگان کشوری افزایش پیدا کرد

سخنگوی صندوق بازنشستگی اعلام کرد وام بازنشستگان کشوری از این به بعد افزایش پیدا خواهد کرد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

جزئیات افزایش وام بازنشستگان

نعمت‌الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد وام ضروری بازنشستگان کشوری با توجه به لایحه تصویب شده افزایش پیدا کرد.
وی در ادامه گفت بازنشستگان کشوری تا قبل از این مصوبه می توانستند ۱۵ میلیون تومان وام ضروری دریافت نمایند اما با لایحه مصوب شده این مقدار از این به بعد به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد.
ترکی در ادامه تصریح کرد علاوه بر افزایش وام خدمات دیگری برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده است که از جمله این خدمات می‌توان به پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی و پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی به منظور ازدواج فرزندان بازنشستگان اشاره کرد.

شرایط وام بازنشستگان تأمین اجتماعی

سازمان روابط عمومی تامین اجتماعی نیز اعلام کرد بازنشستگان تامین اجتماعی نیز می‌توانند برای دریافت وام قرض الحسنه ۱۲ میلیون تومانی اقدام نمایند.
گفته می‌شود که بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت اینترنتی نسبت به دریافت وام قرض الحسنه ۱۲ میلیون تومانی اقدام نمایند.
لازم به ذکر است که افراد واجد شرایط از روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه تا یکشنبه ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام برای دریافت این وام اقدام کنند.
بر اساس بخشنامه سازمان تامین اجتماعی این وام تنها به بازنشستگان تعلق خواهد گرفت که دارای حداقل ۵۰ و حداکثر ۷۸ سال سن بوده و همچنین دو فرزند تحت تکفل داشته باشند.
علاوه بر شروط گفته شده داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه و عدم استفاده از تسهیلات قرض الحسنه طی دو سال گذشته از دیگر شرایط دریافت وام قرض الحسنه تامین اجتماعی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا