اخبار مهم اقتصادیاطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

مبلغ عیدی کارکنان و بازنشستگان در پایان سال مشخص شد

بر اساس گفته های معاون اول رئیس جمهور میزان عیدی کارکنان دولت و بازنشستگان در پایان سال ۱۴۰۱ مشخص شد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

جزئیات مبلغ عیدی کارکنان

در روز گذشته معاون اول رئیس‌جمهور خبری را مبنی بر میزان عیدی کارکنان دولت اعلام کرد.
محمد مخبر اعلام کرد به این منظور جلسه‌ای با حضور سید ابراهیم رئیسی در روز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه برگزار گردید و مصوبه آن به تمامی دستگاههای زیر مجموعه اعلام شد.
بر این اساس تمامی دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی موظفند به تمامی کارکنان خود، اعضای هیئت علمی و موسسات آموزش عالی و همچنین قضات به مبلغ ثابت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عنوان پاداش آخر سال پرداخت نمایند.
علاوه بر این میزان عیدی پایان سال کارکنان خرید خدمت و قراردادی نسبت به خدمات آنها در سال ۱۴۰۱ محاسبه می‌شود؛ اما گفتنی است که این مبلغ کمتر از ۵۰ درصد رقم ذکر شده نخواهد بود.
معاون اول رئیس جمهور علاوه بر کارکنان دولت میزان عیدی بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی، حقوق وظیفه از کار افتادگی حقوق وظیفه وراث مستخدمی و شهدا و جانبازان از کار افتاده را همانند کارکنان دولت به مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد.
وی در ادامه افزود شرکت ها باید از هرگونه پرداخت اضافی به عنوان عیدی به مدیران خود خودداری کرده و در صورت گزارش چنین موردی شرکت مربوطه متخلف شناخته خواهد شد.
محمد مخبر در ادامه تصریح کرد به منظور حمایت از خانواده به مشمولان مربوطه علاوه بر مبلغ عیدی مبلغی به میزان ۵۰۰ هزار تومان بابت همسر و ۲۰۰ هزار تومان برای هر فرزند تحت تکفل اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا