اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

فروش فوری محصولات سایپا آغاز شد

شرکت خودروسازی سایپا اقدام به عرضه شاهین G و کوییک آر پلاس اتوماتیک آپشنال در قالب طرح فروش فوری کرده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

شرایط فروش فوری سایپا

بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت خودروسازی سایپا در هفته جاری دو محصول از این شرکت در قالب طرح فروش فوری عرضه میشود.
در این طرح شرکت خودروسازی سایپا اقدام به فروش فوری شاهین و کوییک کرده است که متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۴ روز سه شنبه چهارم بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
از جمله شروط تعیین شده توسط این شرکت خودروسازی داشتن حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ تعیین شده در بخشنامه برای متقاضیان می باشد که افراد باید تمامی این فرایند های اعلام شده را تا پایان روز دوشنبه ۳ بهمن ماه تکمیل نمایند.
در این صورت افراد می توانند با مراجعه به سایت سایپا و ثبت اطلاعات خود پس از دریافت رمز عبور و کد کاربری نسبت به ثبت نام و انتخاب خودروی خود اقدام نماید.
لازم به ذکر است که افراد شرکت کننده در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌توانند از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه به مدت ۳ روز جهت پیش ثبت نام اقدام نمایند.
مبلغ در نظر گرفته شده برای خودروی شاهین ۳۴۴ میلیون و هفتصد و چهل و هفت هزار تومان برای خودروی کوییک آر پلاس ۲۹۷ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان می باشد.

فروش فوری سایپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا