اخبار مهم اقتصادی

رشد 27 درصدی درآمد شرکت سایپا «خساپا» در آبان ماه

شرکت خودروسازی سایپا با نماد بورسی «خساپا»، در گزارش عملکرد خود از افزایش درآمدهای این شرکت خبر داده است، میزان فروش محصولات سایپا در آبان ماه در مقایسه با مهرماه 27 درصد افزایش داشته است. پرتقاضا ترین محصولات این شرکت در آبان ماه سال 99، خانواده «تیبا» است که 18.870 دستگاه خودرو از این خانواده در آبان ماه تولید شده است.

درآمد آبان ماه شرکت خودروسازی سایپا در آبان ماه رشد 27 درصدی را تجربه کرد

به گزارش بورس فردا و به نقل از بورس نیوز:

شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموه درآمد حاصل شده خود را طی این دوره یک ماهه برابر با مبلغ ۱۳.۶۸۹ میلیارد ریال گزارش کرده که این درآمد ثبت شده، حاصل فروس محصولات در بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده، همچنین شرکت “خساپا” از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه درآمد شناسایی شده خود را در این دوره مبلغی بالغ بر ۷۸.۴۸۵ میلیارد ریال گزارش کرده است.

بیشتر بخوانید: افزایش تولید روزانه سایپا با توافق قطعه سازان

مجموع درآمد حاصل شده این خودرو ساز نارنجی پوش در آبان ماه سال جاری، افزایش ۲۷ درصدی را نسبت به مهرماه به همراه داشته و بخش فروش داخلی که عمده درآمد این شرکت را در اختیار دارد، رشد ۲۸ درصدی را تجربه کرده است.
بر پایه این گزارش، شرکت “خساپا” در آبان ماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را بالغ بر ۲۱.۸۴۳ دستگاه گزارش کرده و بیشترین محصول فروش رفته طی این دوره دستگاه «خانواده تیبا» با ۱۸.۸۷۰ دستگاه بوده که در مقایسه با مهر ماه افزایش ۱۲ درصدی را به دنبال داشته است.

همچنین بخوانید: خودرو و خگستر پرتقاضاترین های بازار بورس امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا