اخبار مهم اقتصادیاطلاعیه ها

امکان فروش سهام عدالت وجود دارد؟

با توجه به اینکه در حال حاضر ۶۰ درصد از سهام عدالت قابل فروش میباشد سهامداران می توانند با توجه به وضعیت بازار نسبت به فروش آن اقدام نمایند. در ادامه می‌توانید خبر کامل فروش سهام عدالت را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

آزاد سازی سهام عدالت

در سال ۱۳۹۹ به دستور مقام معظم رهبری سهام عدالت آزاد سازی گردید.

پس از آن حدود ۱۹ میلیون نفر روش مدیریتی مستقیم و ۳۰ میلیون نفر روش مدیریتی غیر مستقیم را برای سهام های خود انتخاب نمودند.

در زمان آزاد سازی سهام عدالت ۳۰ درصد از سهام در خرداد ماه سال ۹۹ و 60 درصد از آن در مرداد ماه آزاد گردید و ۴۰ درصد باقی مانده در حال حاضر مشخص نمی باشد که تا چه زمانی قرار است آزاد شود.

بر این اساس سهامداران سهام عدالت با توجه به وضعیت بازار می توانند ۶۰ درصد از سهام خود را بفروشند این به این معنا میباشد که در صورتی که وضعیت بازار خوب نباشد سهامداران نمی توانند نسبت به فروش سهام خود اقدام نمایند.

از ۲۵ آبان ماه سال ۱۳۹۹ به دلیل فشاری که بر بازار سهام وارد گردید امکان فروش سهام عدالت برای مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند متوقف شد.

چگونگی فروش سهام عدالت

مشمولانی که خواهان فروش سهام خود میباشند میتوانند با ورود به سامانه  WWW.SEJAM.IR کدبورسی خود را دریافت کرده و بعد از آن با مراجعه به سایت  WWW.DDN.CSDIRAN.IR می توانند دارایی سهام عدالت خود را مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا