اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

افزایش ۳۰ درصدی قیمت کارخانه خودرو ها عملی می شود؟

با اینکه مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت در آخرین خبرهای اعلام کرد هنوز تصمیمی در خصوص افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها گرفته نشده است اما زمزمه هایی در خصوص افزایش ۳۰ درصدی قیمت خودرو در درب کارخانه شنیده می شود که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

تصمیم گیری در خصوص افزایش قیمت خودرو

در روزهای اخیر خبری مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی قیمت کارخانه خودرو شنیده می شود که منجر به نگرانی عموم مردم از افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد شده است.
سپهرداد جوی توکلی مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت در خصوص این خبر اعلام کرد این خبر صحت نداشته و آن را تکذیب می نماییم.
وی در ادامه گفت تاکنون هیچ تصمیمی در خصوص قیمت خودرو گرفته نشده است و پس از بررسی جوانب و تقدیم نتیجه به شورای رقابت، مصوبه تصویب شده را به عموم مردم اعلام می نماییم.
داد جوی در ادامه تصریح کرد از آنجایی که در حال حاضر التهابات و تنش ها در بازار خودرو بالا می باشد تمام تلاش ما بر این است که فرآیند کارشناسی در خصوص قیمت خودرو تا دو هفته آینده مشخص گردد.
این سخنان در حالی می باشد که در جلسه هفته گذشته شورای عالی بورس و وزرای اقتصاد و صمت، تصمیم نمایندگان شورای رقابت به افزایش ۳۰ درصدی قیمت کارخانه ای خودرو ها بوده است.
چیزی که در این جلسه مطرح گردید این بود که نمایندگان معتقد بودند افزایش ۱۸ درصدی قیمت خودروها در کارخانه منجر به زیان بیشتر خودروسازان خواهد شد.
در همین راستا از کارشناسان معتقدند افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها نسبت به سال گذشته با افزایش بیشتری همراه شود که همین امر منجر به افزایش بالاتر قیمت خودرو در بازار آزاد نیز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا