فراتر از خبر

پوشش فوق‌العاده شیک و زیبای ستاره پسیانی در جشنواره فجر/ سکوت مشکوک این هنرمند

ستاره پسیانی که خانواده هنرمند دارد و فرزند آتیلا پسیانی با سبک بازی خاصی می باشد و همچنین فعالیت چندانی در فضای مجازی ندارد، با استایل خاص و جذابی در جشنواره فیلم فجر حاضر شد.

حال آکه در جشنواره فجر سکوت خاصی داشت که از نگاه تیزبین خبرنگاران به دور نماند.

ستاره پسیانی

استایل ستاره پسیانی در جشنواره فجر

بیوگرافی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران است. این هنرمند دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد.

ستاره ، نوه جمیله شیخی، دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی است و یک برادر به نام خسرو دارد.

ستاره و برادرش خسرو پسیانی

جمیله شیخی مادر آتیلا پسیانی و مادربزرگ ستاره پسیانی از بازیگران پیشکسوت تلویزیون و سینمای ایران بود که تا آخرین روزهای زندگی اش فعالیت هنری داشت و با بازی بی نظیر در فیلم های نام آشنایی مانند پس از باران ، پدر سالار ، مرگ در سکوت ، خانه ما و همسران در ذهن مردم ماندگار شد.

ستاره پسیانی و پدرش

آتیلا پسیانی پدر ستاره ، یکی از بازیگران شاخص و بزرگ و پرکار سینمای ایران است که آثار هنری غنی و ماندگار زیادی دارد و علاوه بر بازیگری ،تجربه کارگردانی، دستیاری کارگردان، برنامه ریزو… نیز دارد.

فاطمه نقوی مادر ستاره پسیانی بازیگر با سابقه و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون است که بیشترین فعالیتش در زمینه تئاتر بوده وبیشتر مخاطبان و بینندگان تلویزیون ایشان را با بازی در سریال مثل آباد و محله بروبیا و محله بهداشت بیاد دارند.

دلیل ازدواج نکردن و ملاک ازدواج ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در دورهمی

ستاره پسیانی به عنوان میهمان در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره دلیل ازدواج نکردنش گفت: من عاشق خانواده و تشکیل زندگی هستم، ولی تا بحال موقعیتش پیش نیامده، یعنی درواقع کسی که ملاک های من برای ازدواج را داشته باشد، هنوز پیدا نشده.

مهران مدیری در ادامه گفت:نمیتوانم این را بپذیرم بیشتر توضیح بده، مگه ملاک های شما برای ازدواج چیست؟

در پاسخ به این سوال، ستاره پسیانی گفت :از نظر من ظاهر و قیافه اصلا اهمیتی ندارد و برایم مهم نیست، بیشتر ملاک من این است که با او حرف مشترک داشته باشم، قد و قواره دار باشد، من و شغلم را درک کند، صبور باشد، مانند من خیلی احساساتی نباشد و بتوانم در مواقع حساس از او کمک بگیرم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا