سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان الماس

مقدمه

امروزه یکی از روش های رایج فعالیت و سرمایه گذاری در بورس، روش غیر مستقیم و ورود از طریق کانال ها و شرکت های رسمی و مجاز سبدگردانی می باشد. این روش مزایای ویژه ای دارد. اما در مقاله به سبدگردان های بدون مجوز و شخصی اعتماد نکنید به یک موضوع مهم در خصوص شرکت های سبدگردانی پرداختیم. این یک هشدار مهم برای افراد تازه کار و غیر حرفه ای در بورس می باشد. که هرگز در چنگ افراد سودجو گرفتار نشوند. اما سوال اصلی اینجا است که سبدگردان های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی شرکت سبدگردان الماس بپردازیم. پس در ادامه این مقاله برای آشنایی با شرکت سبدگردان الماس با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی شرکت سبدگردان الماس بپردازیم. این شرکت دارای مجوز رسمی و تایدیه از سازمان بورس و اوراق بهادار ایران می باشد. بدیهی است که عقد قرارداد با شرکت های غیر مجاز، غیر رسمی و شخصی سبدگردانی عواقبی در پی خواهد داشت. بنابراین پیشنهاد می شود تنها و تنها سبدگردان مورد نظر خود را از لیست سبدگردان های مجاز انتخاب کنید.

همانطور که می دانید، سبدگردان طبق تعریف ارائه شده در قانون بازار اوراق بهادار مصوب سال 1384 مجلس شورای اسلامی، شخصی حقوقی است که در قالب قرار دادی مشخص به منظور کسب انتفاع به خرید و فروش اوراق بهادار برای سرمایه ‌گذار می ‌پردازد. نکته قابل توجه این است که شرکت های سبدگردانی مجاز و سرمایه گذاران و مشتریان هر شرکت از حمایت قانونی برخوردار می باشند. طبق بند های مندرج در قوانین سبدگردانی این شرکت ها محدودیت هایی دارند. طبیعتا شرکت های سبدگردانی غیر مجاز، اهمیتی به قوانین و بندهای مندرج در قانون بورس و اوراق بهادار نمی دهند. در ادامه به معرفی شرکت سبدگردان الماس می پردازیم.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان آسمان

شرکت سبدگردان الماس

همانطور که در قسمت قبلی اشاره کردیم سبدگردانی عبارت است از خرید و فروش یا نگهداری اوراق بهادار به نام سرمایه گذار معین در قالب قرارداد مشخص و به منظور کسب منافع برای سرمایه گذار. فرآیندی که طی آن تیم خبره در امر سرمایه‌ گذاری بر اساس خصوصیات، سطح ریسک ‌پذیری و سرمایه هر سرمایه ‌گذار، سبدی مناسب او تشکیل داده و به صورت مستمر بر آن نظارت و اعمال مدیریت می ‌کند. مزیت عمده سبدگردانی در استفاده از توان حرفه ‌ای مدیر سبد و مشاوره‌ های تیم مدیران سرمایه‌ گذاری است. این مساله باعث می ‌گردد که تمام تصمیمات گرفته شده با دقت و بررسی لازم بر روی گزارش‌ های مالی و اخبار بازار سرمایه به انجام برسد. اما نکته قابل توجه این است که شرکت مربوطه می بایست ابتدا مجوز های لازم را از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران دریافت کند.

معرفی شرکت سبدگردان الماس

در خصوص معرفی شرکت سبدگردان الماس باید اشاره کنیم که شرکت سبدگردان الماس در تاريخ 94/03/16 تحت شماره 473491 و شناسه ملي 14004984528 با سرمايه 20 ميليارد ريال به ثبت رسيده است. این شرکت با بهره مندی از تیم متخصص و خبره و توان حرفه ای مشاوران تحلیل در امر سرمایه گذاری اقدام به تخصیص دارائی و تشکیل سبد های اختصاصی برای مشتریان ، مدیریت صندوق های درآمد ثابت و سهامی، متولی گری صندوق های مختلف می نماید.

شما می توانید برای مدیریت غیر مستقیم سبد سرمایه خود در بازار بورس شرکت سبدگردان الماس را انتخاب کنید. نکته قابل توجه در خصوص شرکت سبدگردان الماس و یا سایر شرکت های سبدگردان این است که در طول دوره‌ی سرمایه ‌گذاری، شخص سرمایه ‌گذار می ‌تواند استراتژی خود را تغییر دهد و آن را به اطلاع شرکت سبدگردان برساند. شرکت سبدگردان نیز موظف است استراتژی مورد نظر سرمایه‌ گذار را در تشکیل سبد لحاظ کند.

همچنین از دیگر مزیت های شرکت سبدگردان الماس باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • عدم نیاز به دانش خاص و صرف وقت
  • عدم نیاز به داشتن دانش و تخصص حرفه ای
  • اختصاصی بودن
  • انعطاف‌ پذیری
  • مدیریت حرفه ‌ای
  • کسب سود و انتفاع تضمینی
  • و غیره.
خدمات شرکت سبدگردان الماس
  • تصمیم به خرید و فروش یا نگه داری اوراق بهادار به نام سرمایه گذار
  • پذیرش سمت در صندوق های سرمایه گذاری
  • سایر فعالیت های مجاز مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار برای دارنده مجوز فعالیت سبدگردانی

نکته قابل توجه دیگر در خصوص معرفی شرکت سبدگردان الماس این است که این شرکت در خرداد ماه سال 1399 موفق به کسب رتبه های اول و دوم صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت شده است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرکت سبدگردان الماس برای مشاهده وبسایت رسمی این شرکت اینجا کلیک کنید. از این که تا انتهای مقاله معرفی شرکت سبدگردان الماس با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهاد می شود: لیست تمام شرکت های سبدگردان مجاز در بازار بورس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا