فراتر از خبر

آزمایش کرونا (کووید-19) ملکه الیزابت دوم مثبت شد

کاخ باکینگهام اعلام کرد که تست کرونای ملکه الیزابت دوم مثبت شده است.

خبر در مورد پادشاه 95 ساله بریتانیا یکشنبه، 20 فوریه اعلام شد. در بیانیه آمده است: «اعلیحضرت علائم سرماخوردگی خفیفی را تجربه می‌کنند، اما انتظار دارند در هفته آینده به وظایف سبک در ویندزور ادامه دهند. او به مراقبت های پزشکی ادامه خواهد داد و تمام دستورالعمل های مناسب را دنبال خواهد کرد.»

خبر بیماری او دو هفته پس از آن منتشر شد که ملکه، طولانی‌ترین پادشاه جهان، هفتادمین سالگرد به قدرت رسیدن او بر تاج و تخت بریتانیا را جشن گرفت، و ماه‌ها پس از آن که وی برای مدت کوتاهی به دلیل بیماری نامعلومی در بیمارستان بستری شد. بی‌بی‌سی نیوز گزارش داد که مشخص شده است که آزمایش تعدادی از افراد در قلعه ویندزور مثبت شده است، جایی که ملکه، که کاملاً واکسینه شده است، از زمان شروع همه‌گیری زندگی و کار می‌کرده است، و جایی که او با پسر و وارثش، شاهزاده چارلز و شاهزاده چارلز ملاقات کرد. سایر مهمانان این ماه

یک منبع سلطنتی به بی بی سی گفت که شاهزاده ولز در 8 فوریه از مادرش دیدن کرده بود. در 10 فوریه، کلارنس هاوس اعلام کرد که آزمایش چارلز برای دومین بار به COVID-19 مثبت شده است و در 14 فوریه مشخص شد همسرش، کامیلا، دوشس کورنوال نیز به این ویروس مبتلا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا