فراتر از خبر

پاسخ احمقانه هالک ایرانی به حواشی، پشت پرده لو رفته از نشست خبری

سجاد غریبی جوان 28 ساله که لقب هالک ایرانی را به خود داده و مدتی است بر سر زبان ها افتاده، دستش برای مردم رو شد و نیت واقعیش از این کارها نمایان شد.

فیلم زیر مربوط به نشست خبری سجاد غریبی و فورد مارتین که به اصطلاح حریف هالک ایرانی می باشد، بوده که در آن میبینم سجاد غریبی بعد از کری خوانی و نمایشی ساختگی برای حریفش، بعدش شروع به خندیدن و خوش و بش کردن با حریف و عوامل حاضر در این کنفرانس می کند.

حال آنکه سجاد غریبی در خصوص این فیلم پخش شده توضیح می دهد:

من اصلا نخندیدم.

من دوست داشتم برم سمت مارتین و با مشت ازش استقبال کنم نه با سروصدا ولی تیم بوکس استار هشدار داده بود که کوچک ترین اشتباه باعث حذف شدنت در این فایت میشه.

من نخندیدم و در سکوت و عصبانیت فقط داشتم نگاه می کردم اونا (تیم بوکس استار، مارتین و …)داشتن اونجا میخندیدن و مسخره می کردن و میگفتن باید خسارت پاپ کورن رو هم بدی.

سجاد غریبی گفت: من اونجا هر حرکتی علیه مارتین انجام میدادم باعث حذف شدنم از این فایت میشد، اونا تحقیر کردن و خندیدن و من بخاطر این مبارزه و حذف نشدنم سکوت کردم.

فیلم منتشر شده از پشت پرده نشست خبری گویای همه چیز بوده و نشان می دهد که سجاد غریبی تمام این بازی ها را به راه انداخته تا فالوئر جذب و بتواند کسب درامد کند. زیرا این آقای به اصطلاح هالک ایرانی بعد از به راه انداختن این حواشی، بیش از 100 هزار فالوئر در پیج اینستاگرام خود جذب کرد و حالا با ارائه تبلیغات گوناگون درآمد کسب می کند.

جذب فالوئر و کسب درآمد در اینستاگرام ذاتا بد نبوده و اما طریقه جذب فالوئر اهمیت  داشته و این اقدام به روش درست، کار تحسین برانگیزی می باشد اما بازی کردن با آبروی یک ملت، احساسات ورزش دوستدان و کاربران فضای مجازی و دروغ گفتن و به راه انداختن نمایش ساختگی کار پسندیده ای نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا