فراتر از خبر

بازگشت دوباره محمدرضا حیاتی به تلویزیون

محمدرضا حیاتی مجری و گوینده خبر ایرانی در سال ۱۳۳۴ در آبادان متولد شد. او کار خود را از سال ۱۳۶۰ با رادیو آغاز کرد و در سال ۱۳۹۴ بازنشسته شد اما به گویندگی خود ادامه داد. محمدرضا حیاتی در سال ۱۳۹۹ به دلیل مصاحبه ای که در آن اعلام کرد که به ابی ارادت خاصی دارد ممنوع الکار شد. اما هم اکنون این مجری توانمند با انتشار یک خبر اعلام کرد که به زودی به تلویزیون برمی گردد. در ادامه میتوانید خبر کامل بازگشت محمدرضا حیاتی به تلویزیون را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم:

برنامه ی جدید محمدرضا حیاتی

محمدرضا حیاتی (زادهٔ 27 دی 1334 در آبادان) گویندهٔ خبر ایرانی است. او برخی از مهمترین اخبار ایران، مانند خبر درگذشت سید روح‌الله خمینی را گزارش کرده‌است.او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ علوم سیاسی است. حیاتی کار خود را از سال 1360 و از رادیو و در یک برنامهٔ اجتماعی آغاز کرد و مدتی هم در بخش نمایش‌نامه‌های رادیویی فعال بود. وی کار گویندگی خبر در تلویزیون را از صداوسیمای مرکز خوزستان شروع کرد.حیاتی در 2 تیر 1394 در 59 سالگی، پس از 34 سال گویندگی، بازنشسته شد، اما با موافقت رئیس سازمان صدا و سیما به ادامهٔ گویندگی پرداخت. اما در خرداد 1399 و پس از مصاحبه‌ای که در آن خود را یکی از ارادتمندان به ابی معرفی کرد، از طرف صدا و سیما کنار گذاشته شد. وی هم اکنون مجری رسمی تلویزیون اینترنتی روستا تی وی است و در دو بخش اخبار روستا و برنامه طنز خبری حیاتی مماتی فعالیت می کند.

محمدرضا حیاتی مجری و گوینده خبر ایرانی که به تازگی با انتشار ویدیویی بازگشت خود به تلویزیون را با برنامه ی نویز اعلام کرد خبر ساز شد. محمدرضا حدایتی که به صورت خلاصه اعلام کرد که این برنامه به زودی پخش میشود و راجب موسیقی و مصاحبه با خوانندگان خوب کشورمان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا