فراتر از خبر

پست جدید یاسین رامین، داغ دل خیلی هارو تازه کرد!

مهناز افشار، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ازدواج کرد که در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند.

در مهرماه ۱۳۹۸ مهناز افشار خبر جدایی خود از یاسین رامین را توییت کرد. اما در روز ولنتاین 2022 و روز مرد 1400 با انتشار عکسی از خود در کنار همسرش در صفحه اینستاگرامش پرده از راز و در واقع دورغ قریب به 3 ساله اش برداشت و از بودن با شوهرش رونمایی کرد.

علت اینکه یاسین رامین طی این چند سال در آلمان در کنار مهناز افشار و دخترش زندگی نکرده این است که یاسین رامین پرونده قضایی داشت و از رانت پدر گرام استفاده می کرد. و مهناز افشار به دلیل آنکه شوهرش پرونده قضایی داشته است، به دورغ خبر جدایی از یاسین رامین را رسانه ای می کند. اما حالا میبینیم که در کنار هم خوش و خرم در کشورهای خارجی در رفاه و آرامش کامل در حال زندگی و خوش گذرانی هستند و گهگاهی شوعافی در اینستاگرام به راه می اندازند.

طی ساعات گذشته هم عکس زیر را با هشتگ خانواده منتشر کرد.

یاسین رامین در کنار مهناز افشار و دخترشان

نمایش جدید یاسین رامین

حالا یاسین رامین نمایشی تازه به راه انداخته و نوشته است: سلام‌ به آدمهای واقعی، آدمهای حقیقی؛
سلام به دنیای مجازی، دنیایی که این روزها مرزش با دنیای حقیقی مان مرزی است غبارآلود
سلام به دنیایی که خبر در آن به طرفه العینی در بوق می شود و دروغ در آن به سان صاعقه ای تمام شهر را می‌بلعد!
سلام به دنیایی که حکم در آن به طرفت العینی صادر می شود و سلام به دادگاهی که خودت به محاکمه ات دعوت نمی شوی
و سلام به دادگاهی که هیچ وقت نمی بینی چشمان قاضی ات را …
‎سال ها در اینستاگرام حضور نداشتم، چرا که نه اهل عکس و عکاسی بودم و نه اهل دنیای مجاز ها و حاشیه ها! سالها گذشت و به رغم عدم حضورم هر‌روز بیش از پیش نامم در کوران دروغ ها و جنجال ها قرار گرفت و در طوفان قضاوت ها غرق شدم.

“من یاسین رامین چهل سال دارم”

متولد و بزرگ شده آلمان؛ فارغ التحصیل رشته های علوم سیاسی، روابط بین الملل، حقوق بین الملل و اقتصاد از دانشگاه های آلمان، فرانسه و تهران، فعال اقتصادی و فرهنگی ، پسر پدری اصول گرا! والدینم به عنوان دو دانشجوی ساده که پیش ازانقلاب مهاجرت کرده بودند باهم آشنا و ازدواج کردند. تحصیل در آلمان در همه مقاطع برای همگان رایگان است؛ پس تا اینجای عمر نه آنها رانتی داشتند و نه ما و من. پدرم از زمانی که برگشتیم ایران وارد وزارت ارشاد شد و بعد از آن صداوسیما و بعد دوباره ارشاد؛ این عمده فعالیت های دولتی ایشون بود؛ نه کار نظامی و نه اقتصادی. اواسط دهه هفتاد آمدیم ایران؛ شد سال ۷۶ و انتخابات خاتمی در عنفوان جوانی؛ پدر در جبهه آقای ناطق بود و من در ستادهای طرف دیگر در میان هم نسلان خودم. از آن روز تا به امروز فرسنگ ها دور تر، در‌ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ با خانم مهناز افشار ازدواج کردم ، عقدمان را آقای خاتمی خواند و مهرمان شد ۱۴ شاخه گل نرگس؛ از محضر که بیرون اومدیم مهریمون شد ۳۰ میلیارد ! من شدم مخوف ترین آقازاده ی جمهوری اسلامی و تاجر شیر خشک ‌فاسد و قاتل بچه های مردم ! مهناز افشار شد خطرناک ترین اپوزیسیون نظام.
اگر‌ اون روز به محضر نمی رفتیم تا هزار سال دیگر اسمم را کسی‌ به هیچ اتهامی نمی شنید ! هیچ وقت شبانه لقب نمی گرفتم سلطان شیر خشک فاسد و قاتل بچه های مردم ! اما‌ اسم من باید میشد ” آقازاده خاص” تا این ازدواج هرگز به سرانجامی نرسد ! مهناز افشاربشکند تا دیگر مهنازی جرات نکند صدای مردمش باشد ! تا کسی بیش تر از آن چه که باید حرف نزند ! اسم من باید به انواع جنایت گره میخورد تا دیگر یاسینی هوس نکند از راه پدرش فاصله بگیرد ! تا دیگر یاسینی هوس نکند جوری که برتو نمی پسندند بیاندیشد! ازدواج ما یک تابو شکنی بود که هزینه اش شد..

این همه سال تهمت و افترا و دروغ و پرونده و حکم و حبس و ممنوع الخروجی و ممنوع الورودی و ممنوع الکاری … و هر کس به سودایی بر این ازدواج تاخت.

یکی از بغض پدرم یکی از حب پدرم. یکی به عشق مهناز یکی به کینه مهناز! یکی به دشمنی با من و یکی به دوستی با من! هر کسی به ظنی همراه شد با این موج دروغ و افترا و قضاوتی کرد و زخمی زد… و آن هایی که خوب می دانستند دارند چه می کنند. همی دمیدند در آتش این ظلم و سال هاست کهتنعم کی کنند از قبالش.

آن چنان که دلشان نمی آید این اتش حتی برای لحظه ای خاموش شود

تصمیم گرفتم بیایم،

باشم، ببینم، بشنوم … و اگر خواستند و اگر خواستید… من هم چند کلامی با شما بگویم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا