آموزش بورس

دسترسی آسان به کارگزاری مفید از طریق نرم افزار ایزی تریدر

زمانی که بخواهید در بورس سرمایه گذاری کنید، نیاز به ثبت نام در یکی از کارگزاری‌های داخلی دارید. کارگزاری مفید یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب است چرا که با داشتن پلتفرم اختصاصی ایزی تریدر توانسته است نیاز معامله‌گران در زمینه‌های مالی را مرتفع نماید. در این مقاله قصد داریم تا به صورت اجمالی به بررسی این سامانه بپردازیم. ضمن این که اگر به دنبال سایت‌هایی با محوریت کارآفرینی مثل هاروارد بیزینس ریویو، فوربز، دانشگاه کسب و کار، فرچون و بیزنس اینسایدر هستید توصیه میکنم سری به وب‌سایت فارسی زبان دانشگاه کسب و کار بزنید.

 

آشنایی کلی با پلتفرم اختصاصی کارگزاری مفید

همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره شد، ایزی تریدر به عنوان پلتفرم اختصاصی کارگزاری مفید شناخته می‌شود که برای استفاده از آن، معامله‌گران باید در سامانه مفید ثبت نام کنند. این پلتفرم اختصاصی برای افراد فعال در بازار بورس طراحی و تولید شده است تا بتوانند معاملات خود را به بهترین شکل انجام دهند. خرید و فروش‌های بورسی از طریق نرم افزار ایزی تریدر به آسانی امکان‌پذیر است. همچنین این نرم افزار با داشتن بخش‌های مختلف به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که بتوانند تراکنش‌های مالی خود را انجام داده و به تحلیل سهام خود بپردازند. وجود این پلتفرم مزایای زیادی برای افراد فعال در بازار سرمایه دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

ویژگی‌های مهم EasyTrader چیست

افراد فعال در بازار سرمایه با استفاده از سامانه اختصاصی ایزی تریدر می‌توانند معاملات خود را به بهترین شکل در یک بستر امن انجام دهند. وجود این پلتفرم مزایای زیادی دارد که در ادامه قصد داریم تا به مهم‌ترین ویژگی‌های این سامانه اشاره داشته باشیم:

·       قابل استفاده در ویندوز و گوشی‌های هوشمند

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایزی تریدر این است که به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که متناسب با نیاز خود بتوانند از نرم افزار EasyTrader در سیستم عامل ویندوز، اندروید و ios استفاده کنند. این امکان باعث می‌شود تا هر فرد با داشتن یک سیستم رایانه یا یک گوشی هوشمند بتواند معامله خود را در بازار سرمایه انجام دهد.

·       داشتن رابط کاربری ساده

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نرم افزار معاملاتی این است که دارای رابط کاربری ساده باشد. وجود رابط کاربری ساده به همراه گرافیک قابل توجه باعث می‌شود تا افراد بتوانند در یک بستر مناسب معاملات بورسی خود را انجام دهند. رابط کاربری ساده برای بسیاری از کاربران مهم است چرا که در هنگام استفاده از نرم افزار می‌توانند به بخش‌های مختلف دسترسی پیدا کنند.

·       داشتن قابلیت‌های کلیدی برای معاملات

یکی از بخش‌های کلیدی معامله در بازار سرمایه این است که سرمایه‌گذار بتواند تحلیل‌های خود را بر روی سهم مورد نظر خود به آسانی انجام دهد. ابزارهای مختلفی که در ایزی تریدر وجود دارند باعث می‌شوند تا افراد بتوانند تراکنش‌های خود را به ثبت کرده و معامله را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. قابلیت تحلیل بازار به دو بخش کلی ایزی چارت و ایزی فیلتر تقسیم بندی می‌شود که سهولت در تحلیل سهام را به دنبال خواهد داشت.

کارگزاری مفید نرم افزار ایزی تریدر

·       وجود ابزار To do list

یادداشت امور معاملاتی یک راه کلیدی برای رسیدن به موفقیت در بازار سرمایه است. ایزی تریدر در این زمینه توانسته است قابلیت‌های کلیدی را به سرمایه‌گذاران ارائه دهد. افراد می‌توانند به سهولت لیست فعالیت‌های معاملاتی خود را در بخش To do list یادداشت کنند. این گزینه هر چند به عنوان یک بخش ساده به شمار می‌رود اما برای بسیاری از سرمایه گذاران کارآمد است.

·       دریافت اطلاعات به صورت اکسل

در ایزی تریدر افراد در صورت نیاز می‌توانند به آسانی خروجی جدول پرتفوی خود را به صورت اکسل دریافت کنند. این اطلاعات شامل بخش‌های مختلف است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به آخرین قیمت سهم، دارایی‌های موجود در سبد، میزان دارایی و غیره اشاره کرد. حال که با مزایای استفاده از این پلتفرم هوشمند آشنا شدید برای موفقیت در بازارهای مالی بهتر است از وب سایت دانشگاه کسب و کار استفاده کنید.

موفقیت در بازار مالی با بهره‌گیری از دانشگاه کسب و کار

دانشگاه کسب و کار یک رسانه تخصصی در حوزه کارآفرینی، استارتاپ و سرمایه‌گذاری است. برای موفقیت در بازار مالی بهتر است آموزش‌های لازم را دریافت کرده و سپس با سرمایه معقول وارد این بازار شوید. اگر بخواهید به عنوان یک تریدر حرفه‌ای عمل کنید، با نصب ایزی تریدر در تلفن هوشمند خود و بهره‌گیری از محتوای وب سایت دانشگاه کسب و کار می‌توانید به موفقیت برسید. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است به وب سایت این مجموعه به آدرس businessuni.net مراجعه کنید.

 

منبع: دانشگاه کسب و کار مرجع کارآفرینی و استارتاپ 

رپورتاژ آگهی */

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا