آموزش بورسسبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی کارگزاری امین آوید

مقدمه

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارگزاری امین آوید بپردازیم . اما شاید برای شما سوال باشد که آشنایی با شرکت کارگزاری امین آوید چه ضرورتی داشته و اساسا شرکت کارگزاری چیست؟. در پاسخ به این سوال ها باید اشاره کنیم که هر فردا سرمایه گذار برای ورود به بازار بورس می بایست در یک شرکت کارگزاری ثبت نام کند زیرا در بازار بورس تمامی معاملات و خرید و فروش اوراق بهادار از طریق کارگزاری ها انجام می شود . بنابراین ثبت نام کردن در دست کم یک شرکت کارگزار برای افراد الزامی می باشد .

شرکت کارگزار امین آوید از شرکت های ثبت شده و دارای مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار می باشد که ممکن است شما عزیزان قصد داشته باشید در آن ثبت نام کرده و یا اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه خدمات آن پیدا کنید . به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی کارگزاری امین آوید بپردازیم . همانطور که در مقالات پیشین نیز به معرفی سایر کارگزاری ها پرداختیم.

پیشنهاد می شود: معرفی کارگزاری امید سهم

شرکت کارگزاری چیست؟

همانطور که گفته شد هر فرد با سرمایه ‌گذاری باید در حداقل یک شرکت کارگزاری ثبت نام کرده باشد زیرا تمامی معاملات در بازار بورس فرابورس بورس کالا و غیره از طریق کارگزاری های ناظر انجام می شود . تا کنون ۱۰۸ شرکت موفق به دریافت مجوز و تاییدیه از سازمان بورس اوراق بهادار شده اند . به عبارت دیگر ۱۰۸ شرکت کارگزاری در حال حاضر خدمات کارگزاری را ارائه می دهند . یعنی شما می بایست از میان این ۱۰۸ شرکت یک یا چند شرکت را برای خود برگزینید . اما چه ملاک هایی برای انتخاب شرکت کارگزاری وجود دارد ؟ قطعاً با تنوع بالایی که میان این شرکت ‌ها وجود دارد و تنوع خدمات ارائه شده توسط هر یک از آنها انتخاب بدون شناخت منطقی نمی باشد .

لذا بهتر است قبل از انتخاب یک شرکت به کسب اطلاعات کافی در خصوص نحوه خدمات ارائه دهنده توسط شرکت بپردازید . همچنین نکته دیگری که حائز اهمیت می ‌باشد این است که شرکت مربوطه دارای چه مجوزهایی بوده در چه زمینه های فعالیت می کنند . همچنین این نکته نیز حائز اهمیت است که آیا شرکت مربوطه در شهر محل سکونت شما شعبه یا دفتر نمایندگی دارد یا خیر ؟. زیرا می ‌بایست برای احراز هویت و دریافت کد بورسی به دفتر نمایندگی یا شعبه کارگزاری منتخب خود مراجعه کنید . همچنین ممکن است تمایل داشته باشید که شرکت مربوطه حتما در شهر شما شعبه داشته باشد . به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر در خصوص موارد فوق مقاله معرفی کارگزاری امین آوید را مطالعه کنید . در ادامه به بررسی شرح خدمات مجوز ها و شعب شرکت کارگزاری امین آوید می پردازیم .

معرفی کارگزاری امین آوید

قبل از آغاز معرفی کارگزاری امین آوید باید به این نکته اشاره کنیم که تمامی شرکت های کارگزار معرفی شده توسط وبسایت بورس فردا، کارگزاران رسمی و دارای مجوز فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار می باشند. شرکت کارگزاری امین آوید نیز یکی از 108 شرکت کارگزاری می باشد. این شرکت شرکت به صورت سهامی خاص در تاریخ ۱۳۸۷/۰۹/۱۲ به شماره ثبت ۳۳۶۲۶۷ با اخذ مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار فعالیت خود را به عنوان بازوی اجرایی شرکت تامین سرمایه امین (سهامی خاص) آغاز نمود.

هم اکنون این شرکت با بهره مندی از پرسنل مجرب و متعهد به عنوان کارگزار رتبه “الف” فعال در بازار سرمایه ایران به عنوان یکی از کارگزاران پیشرو اقدام به ارائه خدمات در حوزه بازار سرمایه می نماید. قابل ذکر است که سرمایه ثبت شده شرکت کارگزار امین آوید مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال می باشد که تماما پرداخت شده است. خدمات ارائه شده توسط شرکت کارگزاری امین آوید عبارتند از:

خدمات کارگزاری امین آوید
  • خرید و فروش و معاملات اوراق بهادار در بورس
  • خرید و فروش و معاملات اوراق بهادار در فرابورس
  •  معاملات آنلاین (برخط)
  • کال سنتر (معاملات تلفنی سهام)
  • معاملات قرارداد های آتی در بورس اوراق بهادار
  •  مشاور عرضه و پذیرش
  • خدمات سبدگردانی
  • صندوق های سرمایه گذاری
  • خرید و فروش و معاملات در بورس انرژی
  • خرید و فروش و معاملات محصولات فلزی در بورس کالا
  • ارائه خدمات مشاوره و انجام امور مربوط به تامین مالی شرکت ها از طریق بازار بدهی به وسیله انتشار صکوک
  • ارائه خدمات مشاوره و انجام امور مربوط به افزایش سرمایه شرکت های سهامی عام
  • ارائه خدمات مشاوره و انجام امور مربوط به پذیره نویسی شرکت های تازه تاسیس در بازار سرمایه
  • ارائه پیشنهاد به شرکت ها جهت روش تامین مالی بهینه به منظور کاهش هزینه های تامین سرمایه و تامین مالی
  • ارائه مشاوره به شرکت ها جهت میزان و شیوه افزایش سرمایه در بازار سرمایه به منظور حفظ و افزایش ثروت سهامداران
  • برگزاری کلاس های آموزشی در بخش های مختلف شامل کلاس های آموزش کلیات بورس ، تحلیل بنیادی ، تحلیل تکنیکال و تحلیل صنایع و شرکت ها و سایر موارد آموزشی.
کسب اعتماد

از آنجایی که اطمینان مشتریان گرامی نسبت به سرعت دسترسی به بازار، امنیت وجوه و حفظ اسرار خرید و فروش، از جمله مهمترین عوامل انتخاب یک کارگزار می باشد ، شرکت کارگزاری امین آوید با آگاهی از این موضوع، تمهیدات و اقدامات جامعی را به اجرا گذشته استشرکت کارگزار امین آوید با تجربه چندین ساله مدیران مجرب خود در زمینه مدیریت ریسک ، تضمین های حقوقی متناسب با شرایط و با ساختاری مناسب را در این راستا فراهم کرده است.

همچنین لازم به ذکر است که شرکت کارگزاری امین آوید با تکیه بر دانش، تخصص، تجربه و با توجه به ضرورت پاسخگویی مناسب به نیاز مشتریان محترم به صورت مداوم در حال ایجاد تغییرات مثبت می باشد و مصمم است تا از طریق ارائه خدمات مالی متنوع، بستر لازم برای بهبود و ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات، در جهت افزایش کارایی سرمایه گذاری اشخاص گام بردارد.

شعب شرکت کارگزاری امین آوید

در مقاله معرفی کارگزاری امین آوید به معرفی و شرح خدمات ارائه شده در شرکت کارگزاری امین آوید پرداخیتم. در ادامه و در جدول زیر نیز لیست شعب و آدرس نمایندگی های این شرکت برای شما عزیزان ارائه شده است.

ردیف
حوزه فعالیت
نوع
استــان
شهــر
کد پستی
آدرس شرکت کارگزار امین آوید
شمـاره تمـاس
مسئول
۱ بورس انرژی دفتر معاملات انرژی تهران تهران ۱۹۶۸۹۱۷۱۵۴ خیابان ولی عصر – بالاتر از خیابان میرداماد – خیابان قبادیان غربی – پلاک ۴۹ – طبقه ۳ ۴۲۳۶۶۴۰۰-۴۲۶۶۶۰۰۰ مینا ستایش
۲ بورس اوراق شعبه تهران تهران ۱۹۹۸۸۹۶۵۵۱ تالار سعادت آباد- بلوار قیصر امین پور-نبش خیابان سیزدهم غربی-شرکت بورس اوراق بهادار تهران ۶۶۷۲۱۷۳۵ سید مجتبی زارعی
۳ بورس اوراق اتاق معاملات تهران تهران ۱۹۶۸۹۱۷۱۵۴ خیابان ولیعصر خیابان قبادیان غربی پلاک ۴۹ ۴۲۳۶۶۳۰۶—۴۲۳۶۶۴۰۰ لیلا امیری و آرش غلامی فرد
۴ بورس اوراق شعبه هرمزگان کیش ۷۹۴۱۷۵۷۱۸۹ برج مالی آنا، تالار بورس و اوراق بهادار کیش ۰۷۶۴-۴۴۲۳۱۸۴ محمد قائینی حصاروئیه
۵ بورس کالا دفتر مرکزی تهران تهران تهران – خیابان ولی عصر – خیابان قبادیان – پلاک ۴۹ – طبقه دوم – سوم- و چهارم ۴۲۳۶۶۰۰۰
۶ فرابورس دفتر مرکزی تهران تهران ۱۹۶۸۹۱۷۱۶۷ تهران خیابان ولیعصر بالاتر از میرداماد کوچه خیابان قبادیان غربی کارگزاری امین آوید پلاک ۴۹ طبقه سوم ۴۲۳۶۶۰۰۰ علیرضا ناصری
۷ فرابورس شعبه (ایستگاه) در تالار منطقه ای هرمزگان کیش ۷۹۴۱۷۵۳۳۷۵ کیش، خیابان ساحل، میدان امیرکبیر، ساختمان مرکز مالی، طبقه دوم کدپستی ۵۳۳۷۵-۷۹۴۱۷ ۴۴۴۲۲۷۷۹-۰۷۶ حسام الدین شیخ الاسلامی
۸ فرابورس شعبه (ایستگاه) در تالار منطقه ای تهران تهران ۱۹۹۸۸۹۶۶۱۳ سعادت آباد، بلوار شهرداری، بورس منطقه ای تهران ۰۲۱۶۶۷۲۱۷۳۵ سیدمسعود احمدی

پیشنهاد بعدی: لیست شرکت های کارگزاری فعال بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا