فراتر از خبر

رفتار مجری هواشناسی در برنامه زنده که توجه همه را جلب کرد

مجری تلوزیونی شبکه یک واشنگتن، همین که از وضعیت هوا و اخبار هواشناسی مطلع شد، بی اختیار تلفن همراه خود را برداشت و به خانواده اش تماس گرفت و هشدار لازم را به آنان داد. این کار قشنگ و عجیب آقای مجری توجه همگان را جلب کرد.

رفتار مجری هواشناسی در برنامه زنده که توجه همه را جلب کرد

به گزارش بورس فردا و به نقل از اقتصاد 24، مجری هواشناسی یک شبکه تلویزیونی در واشنگتن در حال گزارش در مورد وقوع طوفان احتمالی بود که برای مدت کوتاهی بخش زنده خود را متوقف کرد تا با بچه هایش تماس بگیرد و در مورد طوفان به آن‌ها هشدار دهد.

کار عجیب مجری هواشناسی در برنامه زندهمجری یک شبکه تلویزیونی به دلیل تماسی که با فرزندانش در هنگام هشدار طوفان داشت توجهات را به خود جلب کرد.

داگ کامرر، مجری شبکه NBC۴ در واشنگتن آمریکا، در حین ارائه بخش هواشناسی متوجه می‌شود که یک طوفان شدید از خانه او می‌گذرد، بنابراین مستقیماً با خانواده خود تماس می‌گیرد و به پسرش می‌گوید که خواهرش را برای پناه گرفتن به زیرزمین ببرد.

کامر در جریان گزارش گفت: الان دارم این موضوع را از نزدیک دنبال می‌کنم. این درست بالای خانه من خواهد رفت. او مدتی طول کشید تا به پسرش بگوید که خواهر کوچکترش را به زیرزمین ببرد و منتظر بماند تا طوفان از بالای سرش بگذرد.

او در تماس تلفنی گفت: آنجا هستی رفیق؟ باشه، هی، مرد، می‌خواهم تو زیرزمین بنشینی. ما هشدار طوفان دریافت کردیم.

کامر در این باره گفت: این یک لحظه ترسناک برای من بود. در حالی که روی رادار زوم کردم، متوجه شدم خانه ام درست در مسیر طوفان قرار دارد. بچه‌هایم در خانه تنها بودند و می‌دانستم که به هشدار توجهی نمی‌کنند. همانطور که من روی آنتن زنده بودم، فکر می‌کردم که باید در تلویزیون با آن‌ها تماس بگیرم و خیلی زود متوجه شدم که باید آن تماس را برقرار کنم. من باید از بچه هایم محافظت می‌کردم.

وی افزود: خدا را شکر که در نتیجه آن طوفان به کسی آسیب نرسید. همه ما در سلامت هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا