اخبار بورسپیشنهاد سردبیر

بورس کالا میزبان خودروهای جدید میشود

مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از عرضه خودروهای جدید در تالار بورس کالا خبر داد. خبر کامل در مورد عرضه انواع خودروها در بورس را در ادامه بخوانید.

عرضه خودروهای جدید در بورس کالا

عرضه خودرو در بورس می تواند مشکلات موجود در بازار را رفع کند. این روند همچنین می‌تواند با از بین بردن دو نرخی بودن خودرو باعث کاهش قیمت نیز بشود.

پس از عرضه خودروهایی مانند ۲۰۶ تیپ دو و پژو پارس  و همچنین فیدلیتی و دیگنیتی در بورس ، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت در مورد عرضه خودرو در بازار سرمایه با مشکلاتی روبرو بودیم که اکنون این مشکلات برطرف شده است و در روزهای آینده ایران خودرو نیز وارد تالار بورس کالا می شود.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت نیز اعلام کرد مذاکراتی بین وزارت صمت و سازمان بورس انجام شده که در این مذاکرات شروطی برای عرضه خودرو در بورس مطرح گردیده است اما هنوز در این رابطه جمع بندی خاصی انجام نپذیرفته است . با این حال می توان گفت احتمال داده می‌شود میزان عرضه خودرو در بورس کالا افزایش یابد.

طی خبر های اعلام شده گفته می شود در هفته آینده حدود سیصد دستگاه هایما S7 مشکی و سیصد دستگاه هایما S7 سفید عرضه خواهد شد که قیمت پایه ی آن در بورس کالا ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. به جز این شاهین نیز اعلام کرده که قصد ورود به بازار سهام کالا را دارد.

از جمله شرایط خرید خودرو از طریق بورس کالا این است که هر کد بورسی فقط مجاز است که در یک کد عرضه خودرو ثبت سفارش نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا